Jag drar historien från början,känns som jag inte riktigt fått med allt...
Min mamma vart ensamstående med mej som var 2,5 år och min syster var 5 månader,,min pappa stack från oss... min mormor dog hastigti hjärtstilestånd... mamma sökte hjälp på soc för att få stödfamilj,eftersom hon vart knäckt när mormor dog, men istället kom socialen hem till mamma och hämtade oss och placerade oss i olika hem...jag har inte alls mkt minne av det, men jag fick sedan flytta tillbaka hem till mamma igen, men min syster vart kvar i sitt familjehem... Hon träffade en annan karl,som var jätte bra till en början,tills han börja misshandla min mamma något fruktansvärt (minns tydligt) han gick på tabletter och hash å skit... min mamma och jag flyttade till ett hem för ensamstående mammor med barn... när jag var 5 år så träffade hon den där karln över en dag å jag var då hos en riktigt hemsk människa,hon skulle vara barn vackt åt mej,hon hade själv 3 fosterbarn...
Hon såg till att jag fick LVU och var omhändertagen, fick bo kvar hos den där hemska kärringen å hennes jävla gubbe, usch, dom misshandlade sina fosterbarn fruktansvärt mycket framför mina ögon, (jag har sett så mkt misshandel så att det gett mej traumatiska stress å oros syndrom,även depprisson,ångest och panik attacker.) Min mamma flyttade långt härifrån hon knäcktes totalt...
hösten 93 flyttade jag till ett annat familjehem (det jag pratat om tidigare), där fick jag själv uppleva fysiskt samt psykiskt våld, kränking,olaga hot... i tonåren gjorde olika själmordförsök och hade ett fruktansvärt självskade bettende... 2005 konstaterades att jag hade så djup depprisson som en människa kan ha och även mkt svåra panik attacker,där med fick jag medecin mot det!!
Min pappa hälsade på mej en gång i familjehemmet,han var inte så intresserad av att ha kontakt med mej,
Mamma kom en gång var tredje månad,i början, 98 flyttade hon tillbaka till min stadoch kontakten vart tätare och tätare... men sen avtog den och försvann, så har det sett ut att de3t gått fram å tillbaka framtill jag var 18...
Men under hela uppväxten var m8in högsta önskan att få bo hos mamma igen, jag grät varje dag,kväll å ibland på nätterna oxo!!
Socialen vägrade avskriva mej från familjehmmet när jag fyllt 18,jag hade då träffat en kille som jag visdades mycket hos,men jag hade ett fortsatt självskade betende, blandade sömn tabletter med alkohol för att jag inte orkade mer, men det hände inte så mkt, jag fick hallisar och vart dåsig,yr å trött... jag berättade för socialen och för min kontakt på öppen psyk att om jag inte får komma därifrånsnart så orkar inte jag fortsätta mitt liv, men ingen hjälpte mej, det var först när jag fyllt 19 som min sambos familjehems mamma gick igenom min journal och insåg vilka tjänstefel soc gjortoch utifrån vad min sambo berättat om hur jag blivit behandlad av både familjehemmet å socialen,så ringde hon upp min handläggare på soc och sa att nu ska jag skrivas bort från familjehemet,annars kommer hon gå vidare å sätta dit allihopa för allt... då vart det fart på asen!!! Jag flyttade till min sambo i väntan på avskrivning, 1 januari 2008 upphörde familjehems placeringen!!!!!! Jag vart äntligen friiiiiiiii, det e obeskrivligt hur jag kände mej efter det...