• anka22

Söker andra lediga mammor i stockholm

Hejsan!

Hittade denna tråd och blev genast intresserad att skriva Skrattande 
    Jag har en son som är 4½mån och vill oxå jätte gärna träffa andra! Bor söder om stan, Skogås.

• anka22
    Kumari skrev 2011-05-25 21:53:39 följande:
    Välkommen Tingeling22!
    Jag bor med i Skogås :) 
    Tack! =)
    Vad roligt! vart nånstans bor du?

Tycker de vore jätte kul om vi alla kunde ses! Nästa vecka kan jag alla dagar utom tisdag!
  • anka22
    Kumari skrev 2011-05-27 21:32:39 följande:
    Jag bor vid bvc/tandläkaren/vårdcentralen :) dudå?
    Jag kan nog de flesta dagar utom måndagen.
    Går du till öppna förskolan något?  
    Jag bor typ vid korsningen vid statoil, så då bor vi nära varann =)
    Nej jag har inte kommit till öppna ännu, går du?
  • anka22
    Kumari skrev 2011-05-31 20:49:54 följande:
    Jag kommer gå ner till Öppna förskolan här i Skogås imorrn onsdag vid ca 10 tiden. Det är unga föräldrar upp till 25 år då. Åldern på era barn spelar ingen roll* Det är öppet mellan 9-15.  

*OBS: om ert barn går på förskola/skola så får man gå dit utan de barnet (Huddinge komuns regler!)  

Det skulle vara kul om ni kom. Jag e den ända mörkhyade där så ni känner lätt igen mig ;)

oj, såg inte detta förens nu....men jag är över 25 så får inte gå på onsdagar då antar jag.
    nån annan dag??
  • anka22
    Hanniz84 skrev 2011-06-01 18:41:15 följande:
    Ni skulle inte vilja gå på öppna fsk i handen? Där får man vara hur gammal man vill
    Annars kanske vi kan ses o göra ngt annat?
    handen är okej för mej =)
    kan göra annat oxå, öppen för alla förslag!
  • anka22
    Iduns skrev 2011-07-01 14:16:23 följande:
    Hej hej! Är en nybliven mamma på 24 år med en son på 6 veckor. Letar efter andra mammor att prata med och en ses över en fika. Börjar tröttna på att sitta hemma;P Bori Tumba men bara trevligt att få röra sig överallt i stan:)
    hej och välkommen!
    är lite "dött" i den här tråden men hoppas vi alla kan ses snart! vore super trevligt Skrattande
    kan vi inte bestämma nån dag och tid!?
  • anka22
    Iduns skrev 2011-07-01 21:34:21 följande:
    Jag tänkte försöka komma iväg till öppna förskolan i Skogås på onsdag:) någon mer som är intresserad??
    jag kan tyvärr inte då, ska på läkar besök med grabben, men annars är det barn 0-6mån på måndagar tror jag?
  • anka22
    idaL01 skrev 2011-07-19 12:39:00 följande:
    hej! hoppar in här, ser att det var ett tag sen sista inlägget men ändå Glad Jag är nybliven mamma på 26 år, har inga vänner här i stan som har barn själva så jag skulle gärna träffa andra mammor och kunna "prata av sig" lite mellan varven.  
    hej =)
    ja det händer inte mycket här...men kul att du skrev =)
    vart bor du?
  • anka22

Då träffas vi sen när alla kan Skrattande
    Mannen min har ingen semester så jag kan nästan när som Tungan ute

Svar på tråden Söker andra lediga mammor i stockholm