Söker andra lediga mammor i stockholm
är oxå hemma!
har en son på 3veckor o en flicka på snart 2år, men hon går på dagis 3-4dgr/veckan..
träffas gärna o hittar på ngt!
är oxå hemma!
har en son på 3veckor o en flicka på snart 2år, men hon går på dagis 3-4dgr/veckan..
träffas gärna o hittar på ngt!
Jag är upptagen på tisdag..
Onsdag?
Torsdag är jag tyvärr upptagen.
Vi kanske kan ta det efter påsk istället tisdag-fredag har jag stora barnet på dagis så ska vi fika eller luncha ses jag gärna nån av dom dagarna, Isa sitter inte gärna still nån längre stund o kan ju va kul att få prata med er!
Lia: jag är 27 så vi är ganska jämngamla
Jag kan oxå på fredag, lite beroende på vad vi ska hitta på.
Har ju dottern hemma oxå o som jag skrev innan , sitta på nåt fik funkar inte så länge men om det är fint väder kanske man kunde ta en promenad o stanna i nån park o fika?
Jag är ute mkt nu iofs med båda barnen, funkar bra.
Men ses ni andra på fredag, så försöker jag hänga på en annan gång när jag inte har dottern med mej
Måndagar har jag dottern hemma, ingen annan dag som passar nästa vecka?
ja, tisdag funkar bra här..
Listan:
Nimo med Mahdi 4månader
Lia med Maximilian 7v
Johanna med Leo 5v
Hej på er!
vi vill gärna ses oxå.. har haft lite kämpigt ett tag med dålig sömn osv, men nu verkar vi va på banan igen
jag bor i Haninge..
Namn Listan:
1) Nimo med Mahdi 5 mån
2) Annlou med Angelia 15 månader & Dante 4 månader - Hägersten
3) Johanna med Leo 2 månader, (storasyster Isa är nog på dagis)
var passar det att ses då?
jag är väldigt dålig på "barnanpassade" ställen, jag brukar ta det lite som det är, byta i vagnen osv.. så jag är inte så "noga" av mej
det enda stället jag vet där det finns matställen, amningsrum , skötbord osv är i Farsta Centrum, men vet inte alls hur det ligger i förhållande till hur vi alla bor, o sen är det kanske inte världens roligaste ställe...
så ni får bestämma , jag är anpassningsbar..
om varken Lia eller mamma88 kan, så kan vi väl skjuta på det till nästa vecka, då kunde ju Kumari oxå...
är ju roligare om vi är flera tycker jag, specilelt eftersom jag kan va lite blyg.. hahha.. lättare när man e många då o ska prata..
Ni skulle inte vilja gå på öppna fsk i handen? Där får man vara hur gammal man vill
Annars kanske vi kan ses o göra ngt annat?
för min del kan vi gärna göra nåt annat
Isa är ju på dagis tisd-fred, o Leo är fortf så liten att han inte uppskattar öppna fsk... , o nu är det ju så fint ute att det vore mysigt o gå till nån park eller nåt?
Hej svejs!
vi kan gärna tänka oss att ses, är litre mkt nu under mannens semster bara, nästa vecka åker vi till Gotland, kommer hem 3e... så efter det skulle vi kunna träffas
Haninge, dotter 2år och son 6mån