Inlägg från: RuqiyaRaliya01 |Visa alla inlägg
  • RuqiyaRaliya01

Söker andra lediga mammor i stockholm

Hej på erSkrattande !
    jag är en 24årig tjej som bor i huddinge c och har en son som fyller 4 månader nästa vecka. jag vill gärna träffa andra mammor då jag och min son  är uttråkade. är det någon som vill ses hör gärna av er. kram

• RuqiyaRaliya01

hej på er tjejer
    vad kul,  ska vi träffas då någon gång?
    när passar det er?
    det passar mig när som helst förutom mån- tors nästa vecka.

kanske på tisdag???

• RuqiyaRaliya01

hej
    Hanniz84:   min son har tid hos bvc kl 14 så jag kan efter det om det går bra annars på torsdag förmidagen. alltså vid 11 tiden om det går bra för dig?????Glad

• RuqiyaRaliya01
    Hanniz84 skrev 2011-04-18 20:09:38 följande:
    Torsdag är jag tyvärr upptagen.
    Vi kanske kan ta det efter påsk istället tisdag-fredag har jag stora barnet på dagis så ska vi fika eller luncha ses jag gärna nån av dom dagarna, Isa sitter inte gärna still nån längre stund o kan ju va kul att få prata med er!

Lia: jag är 27 så vi är ganska jämngamla
    ska vi ses då på fredag??
    Glad
  • RuqiyaRaliya01
    lia27 skrev 2011-04-18 19:26:02 följande:
    Hej bor  i nacka har bebis född 080311 :) jag är då lite äldre än er nyssfyllda 29
    välkomen Lia
    jag är 24
  • RuqiyaRaliya01
    Empiiis skrev 2011-04-18 20:27:27 följande:
    Är 21 och min lilla blev 7 veckor i söndags. Hon älskar att komma ut och träffa folk och jag hänger på henne för det är tråkigt att bara vara hemma xD
    hej emma..
  • RuqiyaRaliya01

hej allihopa det verkar som det är många som vill ses så kan vi göra en namn lista om vilka som vill ses på fredag

listan

Nimo med mahdi 4månader

• RuqiyaRaliya01

hejGlad
    ju man kan göra så också men är det inte lite kyligt vid skuggan och det blåser då o då??

skulle vara bra om vi satt oss någonstans där vi kan fika  då vi dock inte känner varandra och kanske presentera oss till varandra i?

det är bara förslag..

Empiis och Lia27:  Hur ser det ut för er då på fredag?

• RuqiyaRaliya01

Men då kan vi  ta nästa vecka eller veckan efter?
    då det inte många som kan idag så kan vi se när det passar alla eller vad tycker ni

Glad påsk

• RuqiyaRaliya01

hej tjejer  hoppas ni har haft det bra
    vilka vill träffas?

Svar på tråden Söker andra lediga mammor i stockholm