Fler i Malmö som är hemma med lite äldre barn ca 3-4 år+ småsyskon?
Jag är hemma med min två barn, en son född jan 08 och en dotter född aug 09. Vi bor på limhamn och är nyinflyttade sedan slutet av januari. Vi ses gärna någon dag.
Jag är hemma med min två barn, en son född jan 08 och en dotter född aug 09. Vi bor på limhamn och är nyinflyttade sedan slutet av januari. Vi ses gärna någon dag.
Vi har bott i Malmö några år tidigare men nu har vi bott i luxemburg i nästan tre år. Sonen är född i malmö för vi flyttade precis efter det. Ja det är ju inte långt mellan oss! Vad brukar ni hitta på? Vi har gått en del till limhamns församlingshem som har bra barnaktiviteter o sen håller vi på och utforskar temalekplatserna!
Ja tack flyttlasset gick hemåt i nov så vi börjar komma in i sverigelivet igen fast nu saknar jag verkligen den tidigare våren. Vid den här tiden på året är det stor skillnad tyvärr. Elliot började dagis i februari och går också varannan dag. För oss har det inte blivit så mycket häng på stan än så länge. Vi kanske kan ses vid sagolekplatsen någon dag. Mina barn gillar den och att mata ankorna i parken Eftermiddagar passar bäst för oss.
Hej igen, ja men vi är flexibla. Min äldsta sover ibland men runt 12. Har du sett min tråd här? Vi är ett gäng som ses ibland o på torsdag ska vi till skånes djurpark. Vore kul om du ville hänga på!
www.familjeliv.se/Forum-3-173/m54000135.html Kolla in den här tråden!
Sollycka, välkommen till Malmö! Vart bor du? Vi hittar gärna på saker. Har en son född jan 08 och en dotter född aug 09. Kolla gärna in länken jag tipsade om här ovan. På torsdag är vi några som ska vi till skånes djurpark om du är sugen att hänga med!
Det ser ju ut att bli sol imorgon men ingen värmedirekt. Vad säger ni, lekplats eller museum? Sagolekplatsen/museum ons 4maj kl 14 Vi kommer: sofias bebbe
Jag skrev visst i fel tråd såg jag nu...