Jag kommer aldrig erkänna!!!!
Kommer aldrig att erkänna att jag faktiskt är tänd på min chef...
Vi är båda gifta på var sitt håll och ja kommer sldrig ager apå min aattraktion men ändå finns den där....
Kommer aldrig att erkänna att jag faktiskt är tänd på min chef...
Vi är båda gifta på var sitt håll och ja kommer sldrig ager apå min aattraktion men ändå finns den där....
Jag stör mig så mycket på att tjockisar som lyckats banta ska lyftas fram så jävla mycket, hur blev ni så feta från början?? Finns inget att hylla, ni åt er feta och sen gjorde ni rätt för er. Kul, vi andra har avstått från att frossa i skitsaker då vi VET konsekvenserna det är vi som borde bli hyllade.
Jag stör mig så otroligt mycket på "hon" i familjen annorlunda som pratar bebisspråk med hennes 10åriga bråkiga söner.
Jag stör mig på kvinnor som röker. Så tacky.
Jag stör mig på wt-egenpåhittade"hen"namn till barnen. Pinsamt.
Min bästa väns barn är så ouppfostrade att jag undviker att träffa dem mer, de slåss, spottar, sparkar och hon säger aldrig åt dom. Förfärliga ungar som dessutom är fula och snoriga. Hennes dåliga föräldraskap och gener är anledningen.
Jag kommer aldrig att erkänna att min karl fick knulla mej med en morot och en groteskt stor purjo..
Aldrig erkänna att vårt barn är fult för att det liknar min man.
att jag tänker sjukt elaka saker om min mans far..
Jag kommer aldrig erkänna att vi saknar lån på vårt hus utan gnäller glatt med när alla omkring oss pratar om hur jobbigt det är med räntor och amorteringar och hur dyrt det är att bo i hus.
kommer aldrig att erkänna att jag har tagit åt mig ett sommar vick på natten bara för att slippa min sambo då han jobbar på dagen så när jag börjar så ar han nästan kommit hem å när jag slutar så har han nyss åkt han är lastbils chafför
Kommer aldrig att erkänna att jag saknar en viss person här på FL, kommer heller aldrig erkänna att jag är väldigt kär i denna person.