• Anonym

Jag kommer aldrig erkänna!!!!

Ja, det finns ta me fan folk till allt ser jag i denna tråden, harmlösa saker är kul men att önska livet ur folk och hoppas att det ska hända andra folk hemska grejer är sjukt! Sök hjälp för fan och ta tag i era problem!

• Anonym

Jag har förstått tråden jag bara undrar över hur folk tänker ibland! Tråden är till för att folk ska kunna lätta på hjärtat utan att bli utpekad! Jag bara reagerade på hur många som faktiskt tänker på eller"drömmer om" att folk ska dö för att det verkar lättast eller hur folk önskar elaka saker till folk istället för att bara släppa bitterheten och skita i det eller ta tag i det!

• Anonym

Jag har förstått tråden jag bara undrar över hur folk tänker ibland! Tråden är till för att folk ska kunna lätta på hjärtat utan att bli utpekad! Jag bara reagerade på hur många som faktiskt tänker på eller"drömmer om" att folk ska dö för att det verkar lättast eller hur folk önskar elaka saker till folk istället för att bara släppa bitterheten och skita i det eller ta tag i det! Detta kommer från en människa som inte kan se något dåligt hos någon, har lätt för människor, jag kanske inte bara förstår! Jobbiga situationer förstår jag för jag har inte haft ett lätt liv därför ser jag till att inte behöva gå med sådana tankar!

• Anonym
    Anonym skrev 2011-06-12 13:52:49 följande:
    Jag har förstått tråden jag bara undrar över hur folk tänker ibland! Tråden är till för att folk ska kunna lätta på hjärtat utan att bli utpekad! Jag bara reagerade på hur många som faktiskt tänker på eller"drömmer om" att folk ska dö för att det verkar lättast eller hur folk önskar elaka saker till folk istället för att bara släppa bitterheten och skita i det eller ta tag i det! Detta kommer från en människa som inte kan se något dåligt hos någon, har lätt för människor, jag kanske inte bara förstår! Jobbiga situationer förstår jag för jag har inte haft ett lätt liv därför ser jag till att inte behöva gå med sådana tankar!
    Äh, att önska livet ur någon man är arg på är väl inget konstigt.
    Jag däremot skulle vilja ta ihjäl någon bara för själva dödandets skull, jag tror jag skulle gilla det.
    Men jag kommer såklart inte göra det, men jag fantiserar ofta om det.
  • Anonym

Jag kommer aldrig erkänna att jag i dagsläget känner att jag inte skulle gråta en enda tår om mina föräldrar gick bort.
    Jag kommer aldrig erkänna att jag hatar, trots att hata är ett starkt ord, min faster.
    Jag kommer aldrig erkänna att jag har ganska många rasistiska åsikter, för det är inte sån jag vill vara. Men de ligger där och gnager ändå.
    Jag kommer aldrig erkänna att jag tycker Sverigedemokraterna har bra åsikter, och jag skulle aldrig erkänna om jag röstade på dom.
    Jag kommer aldrig erkänna att jag är skiträdd för att flytta hemifrrån i höst, rädd för vad det innebär.
    Jag kommer aldrig erkänna att jag tänder på äldre män.

• Anonym

Jag erkänner inte att:

Jag säger att min kompis unge är söt men egentligen är hon inte särskilt söt.

Min andra kompis unge är fruktansvärt jobbig, förmodligen med en diagnos de vägrar erkänna. Tycker bara om h*n ibland. De är även skitkassa i uppfostran, av det jag sett.

Jag kollar på porr ibland.

Jag ljuger om min utbildning.

Jag ibland önskar att jag dog.

Jag vill spy ofta när jag ätit men kan inte det då jag inte bor själv.

Jag hatar att jobba för jag är så osäker på mig själv och mina prestationer.

• Anonym
    Anonym (Hex) skrev 2011-06-13 01:23:32 följande:
    Där är vi två. Jag tror också jag hade kunnat njuta av att bringa livet ur någon. För mig känns det så vridet eftersom jag egentligen är övertygad om att min roll i livet är att hjälpa andra Obestämd

Som barn ville jag bli torped och som yngre och tidigt vuxen kunde jag njuta av att bruka onödigt våldsamt våld och samtidigt hata mig själv för det!
    Jag känner igen mig i dig. Jag jobbar inom vården, och jag älskar det. Jag älskar att hjälpa människor, jag jobbar och samlar in pengar för att hjälpa utsatta barn och jag är den där medmänniskan som alltid finns där.

Samtidigt så drömmer jag om att ligga på ett hustak och skjuta någon med snipergevär. Eller att tortera någon.
  • Anonym
    Anonym (Hex) skrev 2011-06-13 01:53:25 följande:
    VI är ju nästan samma, jag hade lätt velat vara född till Leon eller bröderna i boondock saints

Jag har jobbat inom vården och som vikarie i skolor, samt personlig assistans. Jag samlar ofta kläder och saker till barn i andra länder och är den som alla vet ställer upp när det är något stort som litet, känd för enormt tålamod och envis men glad och snäll och med skinn på näsan.

Tortyr tror jag att jag skulle vara grym på. Men som ung var jag även en god skytt OCH eftersom jag är kvinna så avskydde killarna mig för detta, att jag sköt bättre än dom Spelade ingen roll om det var paintboll, laserdoom eller luftgevär, jag var den bästa skytten. Även pilbåge hanterade jag ganska väl.
    Ååh, Leon!

Vi är nog samma person, jag var också bäst på skytte! Pilbåge, blåsrör och slangbella ingick också, haha!
  • Anonym
    Anonym (Motståndare) skrev 2011-06-13 12:19:00 följande:
    Ni som fantiserar om att mörda för sakens skull är IDIOTER!
    Ja, och du är en tråkig jävel.
  • Anonym
    Anonym (Jag) skrev 2011-06-13 15:47:50 följande:
    *Jag kommer aldrig erkänna för någon att jag efter min graviditet har bristningar på nästan hela kroppen. Ben, rumpa, bröst, mage, ja överallt.. Kommer aldrig visa mig naken för min kille igen och han får inte ta i mig för jag får ångest över att han känner bristningarna och äcklas av dom. Han är vältränad och skitsnygg.. Mår så dåligt av detta..

*Jag kommer aldrig erkänna att jag ogillar i princip 99% av min omgivning.

*Jag kommer aldrig erkänna att jag mår mycket dåligt och vill mer än allt annat träffa någon psykolog eller kurator att prata med. Men vågar inte säga det till någon och vill inte att sambon ska få veta det. Vet inte heller hur man går till väga för att få träffa någon sådan.
    Ring till vårdcentralen, de kan remittera dig till en psykolog.

Alternativet är BVC, jag får för mig att du är ganska nybliven mamma och förlossningsdepp?
Svar på tråden Jag kommer aldrig erkänna!!!!