• Anonym

Jag kommer aldrig erkänna!!!!

men alltså, med tanke på hur många kvinnor som uppenbarligen ogillar typiskt "kvinnliga" samtalsämnen, borde inte vi kunna träffa varandra? :P

• Anonym

-att feta människor är lata.

-att staten inte ska lägga pengar på GBP ingrepp när de flesta går upp i vikt igen.

-att McDonalds ätare är IQ-befriande människor.

-att jag egentligen inte gillar min mor alls.

-att vissa föräldrar borde kastreras och soc borde ta de barn dom har, för t ex så små saker att ungjävlar springer runt i en butik..

• Anonym

...att jag är hemligt skadeglad över att mitt ex har fått ett extremt hyperaktivt barn och inte har något liv längre.

• Anonym
    Anonym (äckliga ärtan) skrev 2011-06-07 20:03:57 följande:

-att jag ser ner på de flesta i min omgivning. Tycker att dom är WT och lågintelligenta.

-att jag avskyr en person i min närhet för att hon rökte under graviditeten, och därmed fick väldigt små barn. Jag nästan hoppas att hennes barn får astma.

-att jag älskar att peta näsan och äta mina snorkråkor.

-att jag glatt drar in lukten av mina egna fisar, och skrattar gott när dom luktar riktigt illa.

att jag aldrig älskat min sambo och ångrar våra år tilsammans.

att jag är hypokondriker och tror att jag fått nya ovanliga sjukdomar var och varannan dag. (Beror kanske på min överkonsumtion av snorkråkor, he he).

-att jag i över 13 års tid har drömt om mitt ex när jag och sambon haft sex.

-att mitt ex, och livs stora kärlek, hade en fru och att vi gick bakom hennes rygg och hade ett passionerat förhållande i över ett år. Träffade henne dessutom i jobbet en del...

Nu får det räcka för idag, återkommer med fler erkännanden när jag tänkt lite. Underbart att lätta sitt hjärta lite

Varför önska att hennes barn får astma? inte deras fel att morsan rökte. önska ngt illa mot henne ist.
  • Anonym

*Jag fantiserar om att han sex med en kvinna
    * Jag hade bättre sex med mitt ex
    * Jag hafr funderar att på att lämna min sambo i över två år snart
    *jag har tvånstankar
    *jag tittar på pappret efter jag bajsat
    *Jag smygröker ibland
    * jag missbrukade marijuana i flera år utan att någon utan man kille visste om det
    * ibland känner jag skadeglädje gentemot min bästa vän
    * jag hoppas min chef dör ( eller iaf blir utbrännd!)
    *jag har stulit från jobbet
    * jag har kysst någon annan i mitt nuvarande förhållande ( vilket är min kompis ex)

• Anonym
    Anonym (undran) skrev 2011-04-04 08:52:28 följande:
    Jösses! Varför har du fått lösen av alla dessa människor?
    Ja det undrar jag med.??
  • Anonym
    Anonym skrev 2011-04-04 10:46:58 följande:
    att jag tycker att de allra flesta är djävla idiotiska gnällspikar som inte förstår vad det innebär att verkligen ha det svårt i livet.

att jag ofta önskar olycka till dem som i sin självcentrerade tillvaro glider genom livet och dessutom har mage att fördöma dem som har det svårt.
    Kunde inte sagt det bättre själv. Så känner jag OFTA!!!
  • Anonym
    MissIbrah skrev 2011-05-23 07:36:06 följande:
    Jag kommer aldrig erkänna att jag tycker att folk som ser skillnad på folk för att de  kommer från annat land, med en annan bakgrund eller annan tro är patetiska nollor som lever i sina små bubblor där dom är livrädda för folk.

Spräck bubblan och upptäck livet!
    Håller med till 100%!
  • Anonym

* Jag kommer aldrig att erkänna att jag haft ett förhållande med en invandrare eftersom jag egentligen inte tycker om dom alls, och för att dom klagar på Sverige och svenskarna och har en helvriden kvinnosyn.

* Jag kommer aldrig att erkänna för mannen som jag hade oralsex med att han hade så liten k*k att jag knappt kände att jag hade den i munnnen, den var som ett lillfinger. Men jag sög och log så snällt efteråt. Varför kunde jag inte vara lite elak för en gångs skull och säga som det var??

• Anonym

instämmer i att det är skittråkigt att duscha. Ibland kan det vara sskönt men allra oftast gör jag det för att det är ett nödvändigt ont.

Svar på tråden Jag kommer aldrig erkänna!!!!