Jag kommer aldrig erkänna!!!!
Att jag ofta fantiserar om att killarna i min universitetsklass tar mig hårt på diverse olika spännande platser!
Att jag ofta fantiserar om att killarna i min universitetsklass tar mig hårt på diverse olika spännande platser!
att jag ibland fantiserar om min otroligt sexiga hyresvärd. (bor privat).
Att jag har diktat ihop ett alter ego på nätet och det finns tre personer som ser denna person (som alltså inte existerar) som en mycket god vän. Det började med att jag ville skriva en bok och ville testa och utveckla en karaktär, så jag gick in i ett chatrum och "var" min karaktär. Nu har det gått fyra (!) år och karaktären har blivit god vän med flera personer. Jag mailar och chattar, skriver brev och skickar paket - allt som denna alter ego. Och problemet är att det är så himla kul att vara denna andra person att jag inte vill sluta!
Att jag, 35 år gammal och lyckligt gift tvåbarnsmamma, har haft en jätteförälskelse i en karaktär ur en film i flera år. Jag fantiserar om honom varje dag och önskar att filmen vore på riktigt och att jag vore med.
för sambon att hans pappa ibland kan vara ganska sexig på något sätt.
Att jag tycker min mans pappa är jätte lat, han går hemma hela dagarna och gör inte ett skit så hans mamma får fixa allt inne, jobba, fixa det mesta ute, laga mat mm mm