• Anonym

Jag kommer aldrig erkänna!!!!

Att jag ofta fantiserar om att killarna i min universitetsklass tar mig hårt på diverse olika spännande platser!

• Anonym

att jag ibland fantiserar om min otroligt sexiga hyresvärd. (bor privat). 

• Anonym

Att jag har diktat ihop ett alter ego på nätet och det finns tre personer som ser denna person (som alltså inte existerar) som en mycket god vän. Det började med att jag ville skriva en bok och ville testa och utveckla en karaktär, så jag gick in i ett chatrum och "var" min karaktär. Nu har det gått fyra (!) år och karaktären har blivit god vän med flera personer. Jag mailar och chattar, skriver brev och skickar paket - allt som denna alter ego. Och problemet är att det är så himla kul att vara denna andra person att jag inte vill sluta!

• Anonym

Att jag, 35 år gammal och lyckligt gift tvåbarnsmamma, har haft en jätteförälskelse i en karaktär ur en film i flera år. Jag fantiserar om honom varje dag och önskar att filmen vore på riktigt och att jag vore med. Skäms

• Anonym
    Anonym (Bedragaren) skrev 2011-04-21 22:56:10 följande:
    Jag har "råkat" få en anställning som något jag inte är utbildad till. Nu har jag arbetat på företaget i snart 10 år och alla tar förgivet att jag är xxxx. Jag har högre lön än de andra och massor med ansvar. Jag sköter mitt jobb perfekt, men ja, hur tar man sig ur detta? OBS, det är inget olagligt typ läkare eller så. En chef för länge sedan bedömde min utbildning som likvärdig men det är den absolut inte... Fast jag liksom höll med då, antar jag.
    Juste, men så länge du känner dig nog kompetent för jobbet så tycker jag inte att du ska skämmas eller ha dåligt samvete, dock inte beräta för så många kanske :)
    Törs du berätta vad det är du jobbar med?
    Anonym skrev 2011-04-21 22:07:26 följande:
    Att jag, 35 år gammal och lyckligt gift tvåbarnsmamma, har haft en jätteförälskelse i en karaktär ur en film i flera år. Jag fantiserar om honom varje dag och önskar att filmen vore på riktigt och att jag vore med. Skäms
    Åh vad sännande, vem i vilken film??

• Anonym

för sambon att hans pappa ibland kan vara ganska sexig på något sätt.

• Anonym

Att jag tycker min mans pappa är jätte lat, han går hemma hela dagarna och gör inte ett skit så hans mamma får fixa allt inne, jobba, fixa det mesta ute, laga mat mm mm

• Anonym
    Anonym (äckel) skrev 2011-04-24 06:18:47 följande:
    Hoppar in igen och hoppas att du läser:
    Oj vad intressant! Faktiskt det bästa inlägget i tråden. Vad är det för egenskaper din karaktär har, som du inte själv har? Skulle du vilja vara denna karaktär själv? Ljuger du även ihop om ditt yrke och boende? Skickar du foton också och hur gör du då? Fejkar du fotona?
    Jag är själv otroligt blyg och min karaktär är öppen, charmig och varm. Flera killar har blivit interesserade i henne - jag är rätt så osynlig just pga min nästan sjukliga blyghet. Hon var pga av komplicerade omständigheter (det skulle fylla en hel roman att förklara det nu ) lämna staden där hon bodde och flyttade i några veckor till sin bror i London (då var jag på semester i London), sedan flyttade hon hem till mig och min man. Ja, jag (den riktiga jag) är hennes vän. På så sätt kommer de brev och paket som hennes vänner skickar till henne fram till mig. Foton har jag också skickat, fejkade så klart. Ett hittade jag på en nätdejtingsida för länge sedan och ett annat hittade jag i en tidskrift (tog sedan ett foto av det fotot - det blev lite grynigt och därför ser man inte att det inte är samma person som på det första fotot).
      Vi har mycket gemensamt, men mycket är överdrivet i henne och såmed är hon interessantare än jag. Hon har haft ett dramatiskt och fascinerade liv.
  • Anonym
    Anonym (iui) skrev 2011-04-25 18:11:28 följande:
    Jag blev av med oskulden då jag var 18, skulle aldrig velat ha blivit av med den tidigare. Det var perfekt.
    och blev av med min en vecka efter jag fyllt 13. ville inte ends ha sex men vågade inte säga ifrån. aldeles för tidigt!
    usch!
  • Anonym
    GullpuckotMe skrev 2011-04-24 10:16:11 följande:
    tror kanske hon mena hans (sombons) mamma? inte hans pappas mamma
    Ja, jag menar så, alltså min mans pappas fru =)
Svar på tråden Jag kommer aldrig erkänna!!!!