• Anonym

Jag kommer aldrig erkänna!!!!

Detta kommer jag aldrig att erkänna:

Jag har haft sex med en kille som är 23 år yngre än jag på jobbets toa.

Jag gillar inte småbarn, dom är kladdiga, fula och för oväsen.

Jag gillar inte somalier eller turkar heller av samma anledning.

Jag har mitt ex mail-login och brukar kolla hans mail då och då.
    En gång övervägde jag att boka om en resa han hade beställt men bestämde mig för att strunta i det.

• Anonym

Jag kommer aldrig kunna erkänna att jag var konstant otrogen mot mitt ex. Jag vet inte om jag skulle erkänna det heller men det skulle kännas så mycket bättre om möjligheten fanns. Han tog sitt liv (dock efter att vi gjort slut) och jag känner sånt dåligt samvete för hur jag behandlade honom.. Hur kunde jag vara så egoistisk?!

Och jag kommer aldrig erkänna för min nuvarande sambo att jag tänker på mitt ex varje dag... varje dag sedan det hemska beskedet för tre år sen... Gråter

Men... trots det är jag riktigt jäkla lycklig i mitt förhållande och det kan jag glatt erkänna för alla! Hjärta

• Anonym

Jag tittar alltid misstänksamt på mörka män med helskägg och bylsiga kläder eller stora väskor. Sen håller jag mig så långt ifrån dem som bara går, tänk om de bär på en bomb?

• Anonym
    Anonym (Him) skrev 2011-04-08 19:55:40 följande:
    Hur gammal var du och killen ?
    20 och 43

hehe
  • Anonym

Kommer aldrig erkänna att jag tycker svarta luktar riktigt illa. Har skickat barnen till dagis trots att de precis kräkts Blev lättad då jag fick beskedet att jag väntade en son, ville så himla himla gärna ha det!! Tycker synd om tvillingmammor trots att jag låtsas att de är speciellt utvalda osv Hatar att sätta på barnen ärvda kläder Blev lika lättad då jag fick beskedet att jag väntade dottern kändes liksom läge för att få hrnne då Tycker VERKLGEN inte synd om de som är över 38 o har problem med att bli gravida Kände mig som en vinnare efter mitt ks då väninnorna diskuterade sina 35 stygn öppna hjässbjudningar o barnmorskor som fått bajsstänk på sig

• Anonym

Jag är övertygad om att fibromylogi är påhittat o att det ä något kvinnor som har hund o kattkennlar skyller på

• Anonym
    EFI skrev 2011-04-08 20:55:34 följande:
    Turkar kan vara ganska högljudda, men de är varken kladdiga eller fula. Inte min fru i alla fall.
    kladdig måste hon ju vara ibland? men det är ju i sånna fall ditt fel hahaha
  • Anonym
    EFI skrev 2011-04-08 21:00:18 följande:
    Nämen fy! Jag kladdar inte på frun, vi lever mycket kyskt och heligt på alla sätt och vis.
    å herreminje, hennes turkiska livsstil måste ha smittat av sig på dig, hon har nog tvingat dig till att konvertera till islam och bära slöja också, och du får inte prata med andra män heller, stackare, dom där turkarna är inte riktigt kloka bäst du flyr till en mansjour med detsamma! *asg*
  • Anonym

Jag kommer aldrig erkänna  att jag tycker att folk som inte tar till sig av ett visst råd i vissa trådar är dumma
    Jag kommer aldrig erkänna  att jag irriterar mig på alla som ska ha bim listor och följas åt men samtidigt tänker att den dagen jag kanske blir gravid kommer vara likadan
    Jag kommer aldrig erkänna att mitt ego får en boost när någon håller med mig eller tycker att jag sagt nåt bra i en tråd

• Anonym

- att tatueringat på brösten är det fulast jag vet. Ser riktigt billigt ut.

Svar på tråden Jag kommer aldrig erkänna!!!!