• Anonym

Jag kommer aldrig erkänna!!!!

Bra jobb = välbetalt jobb? Nja...

Jag har en schysst lön som personlig assistent, drygt 20500 spänn... och det tycker jag är okej. Det är ett kanonjobb.
    Jag är faktiskt inte det minsta avundsjuk på de som tjänar massor, men som i gengäld har hundra trådar de måste dra i, deadlines, prestationskrav, och 60 timmars arbetsveckor... då avstår jag hellre de där svindyra möblerna... faktiskt.

På mitt arbete vet jag att om jag blir sjuk så gör nån annan mitt jobb -lika bra! Det har inte vuxit ett berg av papper och nya uppgifter på mitt skrivbord när jag kommer tillbaka. DET är livskvalitet som är värd mer än alla pengar i världen
  • Anonym

Jag förlorade oskulden som 27 år, men när det väl började har jag gjort en hel del del , en del av dom skäms jag för men vi hoppar över detaljerna, annars låter det som "kille skryter över sitt sexliv"

Jag hatade min svågers dotter, hon påminde mig väldigt mycket om de barn som gjorde min egen skolgång rätt otrevlig när jag själv var i den åldern. Nu har hon dock växt upp lite och börjar bli helt trevlig. Tycker nästan synd om henne nuförtiden eftersom sonen får all uppmärksamhet, ingenting är hans fel och är rätt bortskämd. Dom har fått pli på henne men jag accepterar på nåt konstigt sätt sonens bortskämdhet. Han är bara lite irriterande. Inser ju att det finns vissa brister i föräldrarnas uppfostringsmetoder.

• Anonym

Att jag är äcklad av människor som super sig fulla VARENDA veckoslut från fredag eftermiddag till lördag kväll och är bakfulla på söndag och så går dom till jobbet på måndag som alla andra Svenssons. Deras semestrar ska vi inte ens tala om, då undviker jag dom som ebolasmittade. En del av mina kompisar är sådana människor...

Att jag anser att en del av de personliga konflikter min sambo dras in ibland är helt och hållet hennes fel pga henne totala avsaknad av diplomatiska egenskaper. Lite har hon lärt sig av mig under de år vi varit ihop men ibland kan hon säga de mest idiotiska saker till människor, hon är inte dum men gillar uppmärksamhet, även otrevlig sådan...

• Anonym

...att jag anser att min sambo är den sämsta jag haft i sängväg.

...att mina problem med potensen i början på vårt förhållande berodde på att jag inte fann henne speciellt sexuellt attraktiv. Jag gör det nu men inte då.

...att jag tände såpass mycket på bröstmjölk att när vi haft sex efter att våra barn fötts att jag varit tvungen att tänka på fotboll när jag sög på hennes bröstvårtor för att inte komma på hennes lår.

• Anonym

...att jag tror att min svågers fru försöker flirta med mig i smyg och om hon gör det kommer det aldrig att bli nåt eftersom jag tycker hon är äcklig...

• Anonym

Jag är man och var singel några år strax före 30 och jag var inte kliniskt deprimerad men hatade ensamheten till den grad att jag grät dagligen, ibland när jag kom hem till en tom lägenhet, ibland till sömns och ibland båda. Eftersom jag alltid hade röda ringar kring ögonen trodde folk att jag såg ut så...

• Anonym

Jag kände ingenting när mina föräldrar gick bort. När min far gick bort var ju mitt uppe i min stora livskris. De var ännu en vindfläkt i en rasande storm, jag grät mig till sömns varje kväll före han gick bort och fortsatte med det efteråt men ett par månader senare redde mitt liv upp sig och då hade hans bortgång passerat med min livskris till en lite prick i bakspegeln. När min mor gick bort hade ett av våra barn fötts en månad tidigare så mitt emellan födelse dop avled hon och begravdes samt vi hade ett barnkalas bara några veckor efter dopet. Sen dess har vi haft fullt upp med att sköta en lite väl tilltagen småbarnsfamilj. Hennes bortgång passerade i 180 km/h sen var hon borta. Dom påstår att sorgearbetet kommer sen när man har tid men vet inte om jag vill om allt kommer på en gång...

• Anonym

Jag skulle aldrig erkänna att jag tycker att man är trashig om man skaffar barn om man är under 25.

• Anonym

Jag skulle aldrig erkänna att:

- när jag var tillsammans med mitt ex hade vi bråkat lite, så då åkte jag hem till en annan kille så han fick pulla mig, sen åkte jag till exet o så blev vi sams o han pullade mej också!

- jag tänder på lite konstiga saker, typ fisar

- jag brukar slå på mig själv när jag onanerar och låtsas att det är nån annan, typ våldtäktsman som gör det

- jag är så sjukt oekonomisk

- jag flinar för mig själv och njuter när jag ser någon missa bussen

- jag inte litar på min kompis och tror att hon lätt skulle kunna sätta på min kille

- jag fick sparken från ett jävla städjobb

- jag innerst inne hatar min pappa för hur han behandlat mig under min uppväxt

- jag blev mobbad hela min skoltid

- jag under mina yngre tonår låg med massa killar som hade flickvän och anledningen till att jag låg med dom var just att de var upptagna

- jag hatar mitt ex torra morsa och skulle lätt kunna bajsa i hennes brevlåda

- jag o en killkompis under två dagar stal saker på ica maxi för över 6000:-

kommer säkert på mer.

• Anonym

Jag kommer aldrig erkänna att jag tycker synd om pojkmammor.

Svar på tråden Jag kommer aldrig erkänna!!!!