• Anonym

Jag kommer aldrig erkänna!!!!

Anonym skrev 2011-04-05 17:28:51 följande:
    - kommer aldrig erkänna att jag tycker att den som inte vet att OT betyder Off Topic är riktigt bakom flötet HAHA Nej gud jag skojar bara!!!

Men DÄREMOT... Så kommer jag aldrig erkänna att jag ibland när jag är på dåligt humör på jobbet pekar finger och gör fula grimaser för att avreagera mig, bakom min brukares rygg.
    YEEEEEEEEEES JAG ÄR INTE ENSAM!
    Tack!
  • Anonym

Att jag tänder på djurporr och att jag vill bli våldtagen ev. prostituera mig..

• Anonym
    Anonym (ostkroken) skrev 2011-04-05 17:50:45 följande:
    Jag kan erkänna att jag från och med nu inte kommer att äta gurksallad hos någon
    Flört Hon förtjänade det Flört Värsta är att maken visste, men han sa inget heller Tungan ute Det var hon som hämtade den i kylen utan att fråga.
  • Anonym
    Anonym (ostkroken) skrev 2011-04-05 17:50:45 följande:
    Jag kan erkänna att jag från och med nu inte kommer att äta gurksallad hos någon
    Ja. Begreppet "inlagd gurka" fick just en helt annan betydelse känner jag... :-P
  • Anonym
    Anonym skrev 2011-04-05 17:52:01 följande:
    Flört Hon förtjänade det Flört Värsta är att maken visste, men han sa inget heller Tungan ute Det var hon som hämtade den i kylen utan att fråga.
    Varför lade du tillbaka den i kylen från början? Varför inte kasta den efter du använt den istället eller hade ni tänkt äta upp den själva? ;)
  • Anonym

Jag kommer aldrig erkänna att jag inte var oskuld när jag träffade maken även fast han tror det.

• Anonym
    Anonym skrev 2011-04-05 17:57:59 följande:
    Varför lade du tillbaka den i kylen från början? Varför inte kasta den efter du använt den istället eller hade ni tänkt äta upp den själva? ;)
    Hahahaha Nja, kanske kunde komma till användning igen Tungan ute Den låg inte med det andra, men det reagerade hon visst inte på.
  • Anonym

Jag kommer aldrig erkänna att jag medvetet utesluter outbildade och/eller religiösa människor från min vänskapskrets. De tillför aldrig någonting, och känns bara dumma och trista att ha med. Med det inte sagt att alla högutbildade människor är roliga och smarta, men de har iaf potential att vara det.

• Anonym
    mosterYster skrev 2011-04-05 18:08:49 följande:
    öh... och därmed diskvalificerade du just dig själv från kategorin "människor jag (Mariah) skulle gilla att lära känna"...Foten i munnen
    Jag kan gladeligen erkänna att det inte gör mig ett skvatt.
  • Anonym

Kommer aldrig erkänna att jag som 15-åring hade ihop det med en 52-åring upprepade gånger.

Svar på tråden Jag kommer aldrig erkänna!!!!