• Anonym

Jag kommer aldrig erkänna!!!!

men äta snor, fy farao så äckligt, men sååå vanligt tydligen, personligen smetar jag ev av dem på sidan av bilsätet, tycker det är väääldigt avslappnande o peta näsan däremot Speciellt på morgonen då de vuxit till sig under nattenCool

• Anonym

Skulle aldrig erkänna att.... 

....jag tänder på hårdporr/våldtäktsporr.....

... att jag egentligen skulle vilja ha en trekant.... (har stadigt förhållande och skulle inte vara otrogen) 

• Anonym
    Anonym skrev 2011-04-05 15:07:10 följande:
    Ha i endast en av visparna. Kör utanpå trosorna på långsammaste speedet. Jag GARANTERAR att det går inom 1 minut! (Själv hann jag inte ens lägga mig tillrätta innan jag var färdig!)
    Hahahah, awesome, men jag får sån där bild av hur blygdläpparna trasar sönder :S Lite läskigt lixom, däremot e en eltandborste rätt nice ....;)
  • Anonym
    Anonym (förskollärare) skrev 2011-04-05 15:09:59 följande:
    Skulle nog aldrig erkänna högt (eller få lov att erkänna) för någon förälder att jag anser och till och med anser mig veta att det är barnmisshandel att ha sina barn på förskolan mer än 40 timmar i veckan. Tycker så sjukt synd om de barnen, de är så himla trötta, överstressade och får för lite tid med sina föräldrar. Ensamstående borde få någonslags hjälp av kommunen för att kunna minska på tiden och övriga föräldrar borde skämmas.

Ska tilläggas att jag arbetar som förskollärare och att majoriteten, ja näst intill samtliga av alla kollegor på alla förskolor och kommuner jag har arbetat i tycker det samma.
    Äh, det där tycker jag inte passar in i det här forumet. Inlägget känns som en åsiktsyttran, snarare än ett erkännande av en ovana/last/ful tanke...
  • Anonym
    Anonym skrev 2011-04-05 15:12:07 följande:
    Äh, det där tycker jag inte passar in i det här forumet. Inlägget känns som en åsiktsyttran, snarare än ett erkännande av en ovana/last/ful tanke...
    Och förresten... vem tycker INTE som du? Det är ju ingen nyhet liksom...
  • Anonym

tänder oxå på våldtäktsporr/hårda knull, hintar lite till mannen, men det får nog falla i fantasifacket. 

• Anonym
    Anonym skrev 2011-04-05 15:07:10 följande:
    Ha i endast en av visparna. Kör utanpå trosorna på långsammaste speedet. Jag GARANTERAR att det går inom 1 minut! (Själv hann jag inte ens lägga mig tillrätta innan jag var färdig!)
    måste testa...
  • Anonym

Jag kommer aldrig att erkänna att jag är som mannen i denna reklam:

• Anonym
    Anonym skrev 2011-04-05 15:17:28 följande:
    måste testa...
    Lova att du talar om vad du tyckte snarast!!
  • Anonym
    Anonym skrev 2011-04-05 15:19:28 följande:
    Lova att du talar om vad du tyckte snarast!!
    Självklart!!
Svar på tråden Jag kommer aldrig erkänna!!!!