• Anonym

Jag kommer aldrig erkänna!!!!

Jag kommer aldrig erkänna,

att jag egentligen tycker att min svärmor är rätt jobbig och undviker i den mån det går att hälsa på, försöker att inte vara hemma om hon ska komma på besök, bokar in oss på annat håll under högtidsdagar osv .. Hon är jättesnäll men pratar pratar pratar hela tiden om saker som inte intresserar mig ett dugg!

att jag tycker alla andra bebisar i babysimgruppen är jättefula (stora huvuden, konstiga ögon, fladdriga öron etc ..)

att jag får 100 000 kr av min mamma nu när jag och min sambo ska köpa hus, för får min sambo veta det kommer han tycka att jag ska lägga dem som insatts (jag ska redan lägga 200 000 kr ändå, vi har delad ekonomi)

• Anonym

att bebisar med massa hår på huvudet inte ser kloka ut!

• Anonym
    Terese f skrev 2011-04-05 13:53:41 följande:
    Min dotter är det vackraste som finns trots att hon inte haft hår förns nu!
  • Anonym
    Anonym (Fd Fatso) skrev 2011-04-05 13:56:17 följande:
    I dina ögon ja, men vad tycker vi andra?

Mammor erkänner SÄLLAN (läs typ aldrig) att just deras ungar är skitfula...
    På det temat: Jag kommer aldrig erkänna att jag tycker att min dotter inte är så söt. Jag älskar henne och för MIG är hon världens finaste men rent objektivt är hon inte vacker.
  • Anonym

Skulle aldrig erkänna att jag kommit underfund med en del saker om mig själv. Saker som jag inte trodde om mig själv liksom, men som klarnat nu på senaste tiden:

- Jag ser ner på föräldrar som straffar sina barn genom t ex en skämspall/skämshörna eller utebliven mat eller såna som t ex låter sina barn gå och lägga sig som straff.

- Jag ser ner på rökare, speciellt rökande föräldrar

- Jag var tillsammans med mitt ex endast för att jag inte vågade vara ensam, alternativt gå tillbaka till killen jag hade innan honom. Jag var alltså med honom endast för att "ha" en pojkvän, inget annat. Jag tände inte på honom, tyckte han hade äcklig andedräkt, tråååkiga intressen, dum styvfarsa och låg intelligensnivå. Kanske tyckte han samma om mig, det är nästan så jag hoppas det. Det här dåliga samvetet är inte att leka med.

- Jag tycker att min brors flickvän beter sig dåligt mot honom. Men jag säger inget med rädsla för att "lägga mig i".

- Jag har ett stort behov av att vara sedd som "snäll" och "trevlig" och "snygg". Mår mycket dåligt om nån gång tycker nåt annat och blir stressad som fan och försöker jobba mig upp till någon av dessa tre ovanstående "nivåer".

- Jag tycker att en av mina kusiner är riktigt blåst. Och misstänker att hennes barn har nån slags social störning. Dessutom är ena barnet riktigt riktigt ful. Jag tycker att barn oftast har NÅT som är charmigt, men inte denna... Nix...  Men än har jag inte sagt nåt. Trots att samma kusin gäääärna kritiserar andra släktingar och deras barn.

• Anonym
    Citat: Jag kommer heller aldrig erkänna att jag ibland luktar på mina egna fisar....!

Detta gör jag oxå, ofta dessutom....
  • Anonym

Jag jag kan ligga i timmar och fantisera ihop olika händelseförlopp och bakgrunder för mig själv, att jag får cancer, har amputerat ett ben eller vad som helst för att få vara speciell.

• Anonym
    Anonym skrev 2011-04-05 07:27:35 följande:
    Så du är smartare än alla andra med visste inte var hålet satt innan du hade sex? Känns inte som du är så smart ändå du.
    Det får du gärna tro om du vill
  • Anonym

Jag skulle aldrig erkänna att när min sambo åker iväg (han gör det regelbundet) med jobbet, och den tiden han är borta så ligger jag all min lediga tid i sängen och glor på porr och onanerar.

Jag skulle aldrig erkänna att jag fått sånt sjukt sug efter att skaffa barn, trots att vi inte har råd. Jag vill dock förtydliga att jag aldrig skulle lura min sambo till en graviditet.

Jag skulle aldrig erkänna att jag innerst inne vill ha trekanter av båda varianterna, men jag är rädd att min sambo ska tända med på den andra tjejen så jag spelar att jag inte vill.

Jag skulle aldrig erkänna att jag hatar parmiddagar över allt annat, även om jag är vuxen så känns det så tillgjort. Som när man var liten och lekte vuxen...

Angående det där med att se på toapappret när man gjort nr 2, jag gör det för att kolla så att allt står rätt till där. Så man vet att man torkat bort allting och att man inte blöder eller något.

Ps. jag är glad att jag inte är många av era s.k bästa vänner som ni önskar så mkt ont....missfall hit och dit...d.s

• Anonym

En del ungar väcker äckel i mig! Såna där ungar som har läskiga superdryga eller socialt missanpassade föräldrar, ungar som får göra tamejfan som de vill och knackar på vår dörr klockan 20 på vardagkvällar och kör Bus eller godis (eller pengar!) fastän det är mars... ungar som man, så fort de öppnar dörren bara skulle vilja räcka ut tungan åt, på ett mycket ovuxet sätt... Såna ungar som bara är störiga... eller som man ogillar helt uitan anledning.

Men... eftersom jag är svensk och eftersom jag vet att just de här ungarna behöver all vänlighet och ödmjukhet som bara kan tänkas, så gör jag precis tvärtom, är supertrevlig och bjuder på glass... och det gör mig ännu mer förbannad. Att jag är så flat.

Svar på tråden Jag kommer aldrig erkänna!!!!