• mion

Jag kommer aldrig erkänna!!!!

leia83 skrev 2011-04-04 21:42:24 följande:
    jag håller med dig fullt ut i allt det du skriver och jag har även skrivit till moderatorn om en som erkände försäkringsbrott. Jag menade inte att vi skrattade åt de inläggen MEN du förstör ju en aning med alla dina svordomar och höga utrop. Vi VET att det är hemska saker vissa av sakerna vi VET det. Bara för att vi inte skriker ur oss massa svordomar och skällsord betyder det inte att vi håller med om det personen skriver. Nöj dig med en USH kommentar, släpp det sedan så får vi en långt mycket trevligare tråd
    Men du jag skrev till 2 st om vad jag tyckte o det var andra som svarade,folk uttrycker sig om saker dom inte har en aning om,hade dom inte fortsatt älta så hade jag inte fortsatt skrivit heller... o dte var det enda jag reagerade på.... 

Men klart som fasen att jag är the bad guy here... 
  • mion
    leia83 skrev 2011-04-04 21:52:12 följande:
    Har jag inte sagt. Jag har bara sagt att det finns flera olika sätt att uttrycka sig på. Man kanske inte behöver uttrycka sig i den form som gör att folk reagerar så starkt. Skällsord och svordomar är inte speciellt konstruktivt och leder inte så långt i en diskussion, det gör bara folk irriterade och dom tar inte heller det du skriver eller dig på allvar. Förpestar även miljön en aning i en tråd. Har inte sagt att du är the bad guy......MEN tänk på ur du uttrycker dig i ett öppet forum så får du kanske lite bättre gensvar på dina åsikter.
    Till slut tappar man humöret men jag fattar tack för ditt inlägg  =)
  • mion
    leia83 skrev 2011-04-04 21:56:33 följande:
    Jo det förstår jag också...tro mig! du skulle hört de svordomar som kom ur min mun här hemma när jag läste vissa inlägg HUA!! Bit dig i fingrarna och redigera hi hi
  • mion
    Anonym (alkisen) skrev 2011-04-06 21:22:22 följande:
    Kommer aldrig erkänna:

att jag inte vill vara gift

att jag inte älskar min son

att jag ligger med min mans 2 bästa kompisar och att den ena kan vara far till min son

att jag dricker minst 3 starköl varje kväll

att jag gråter varje dag för att jag måste hämta mina barn hos deras dagmamma

att min hela släkt är en bunt nötter

att jag tycker att jag är snygg fast jag utger mej för att känna mej jätte ful

mm mm mm mm
    "Biter mig i tungan"
  • mion
    Anonym (alkisen) skrev 2011-04-06 21:55:19 följande:

du skulle bara veta... men livet blir inte alltid som man tänkt sej...

mion skrev 2011-04-06 21:41:42 följande:
    "Biter mig i tungan"

de kanske du borde för alla gillar inte subbor!

Jasså vem är subba då?
  • mion
    Anonym (alkisen) skrev 2011-04-06 21:55:19 följande:

du skulle bara veta... men livet blir inte alltid som man tänkt sej...

mion skrev 2011-04-06 21:41:42 följande:
    "Biter mig i tungan"

de kanske du borde för alla gillar inte subbor!

Nåååååå??? Vem är en subba då????
  • mion
    Anonym (Fd Fatso) skrev 2011-04-06 23:13:25 följande:
    Haha Ja ER bli man ju skitgla av =)
  • mion
    Anonym (patienten) skrev 2011-04-06 23:44:41 följande:
    Det här är en bekännelsetråd där man kan skriva saker som man aldrig skulle erkänna IRL. Det är det jävligt trist om andra ska hacka ner och gapa och skrika och om att det är ok eller inte. Tråden förlorar ju då sitt syfte!
    Om jag el nån annan kommenterar vissa inlägg så är det ju ni andra som gapar högst över det...  låt det vara ist så blir alla nöjda =)
  • mion

Ts sista tillägget blir ju lite svårt o bevisa när du är anonym   att du inte är "en av dom"

• mion
    Poly63 skrev 2011-04-10 09:26:33 följande:
    Så en vacker dag blir FL hackat och alla nicken som döljer sig bakom Anonym syns i klartext! :D
  • mion
    Anonym (brakskiten) skrev 2011-04-28 10:50:54 följande:

">

" target="_blank">

Hennes garv är ju OBETALBART

Ledsen att jag vart OT, men tråkigt att sitta här och garva själv
    Ursäkta men va fasen va roligt med det där??  Hon säger nåt o han säger ähum o hon skrattar..  Dom tror han fiser men det gör han inte utan han mumlar nåt... 
  • mion
    Anonym (hehe) skrev 2011-10-06 13:11:33 följande:
    Jajjemen! Vi fick en underbar liten tös för två veckor sedan:) Väckte sambon när vattnet gått och sa att det var dags att bli pappa. Han förstod ingenting och jag försökte berätta så gott det gickför en något förvirrad karl. Summa summarum blev att han blev superglad och grät när hon föddes :) Han blev positivt överraskad av min hemlighet men nästa gång(?) ville han veta i tid sa han :)

Han måste vara blind som inte sett detta när ni lever ihop så.... nja
  • mion
    Anonym (Fyran) skrev 2012-11-13 02:56:31 följande:
    Jag kommer aldrig att erkänna att jag faktiskt önskar att min pappa dog.
    Kommer heller aldrig att erkänna att jag körde bil berusad för ca 10 dagar sedan. Det sjuka var att jag faktiskt mötte en polisbil, men de stoppade mig inte. Det ska jag aldrig mer göra om.
    Tur du inte körde ihjäl nån då!!!!!
  • mion
    lollisen skrev 2012-11-13 10:09:18 följande:
    Varför lurar du till dig barn? Är det inte bättre att du faktiskt skaffar en partner som VILL skaffa barn med dig?
Svar på tråden Jag kommer aldrig erkänna!!!!