Inlägg från: Anonym (...) |Visa alla inlägg
  • Anonym (...)

Jag kommer aldrig erkänna!!!!

Anonym (026) skrev 2011-04-07 13:15:08 följande:
    Beror väl på vems historia man pratar om?
    För dom flesta som växer upp idag har inte Greta Garbo tillfört ett skit, medans E-type snarast är en ikon.
    Ja E-type är en stor ikon FÖR MIG, mer än vad greta garbo är, som jag inte vet vad hon gjorde, bara hört hennes namn.
    Och det säger väl en del bara det.
  • Anonym (...)

att jag just nu tycker min sambo är den snålaste i världen..!!!!

• Anonym (...)
    Anonym skrev 2011-04-08 09:19:06 följande:
    att jag konstant är otrogen i mina förhållanden.
    jag funderar på att gå tillbaka till en gammal älskare bara för att han va så mycket bättre i sängen..!!! eller skaffa mig en rik gubbe vid sidan av.. ;)
    kanske också ska säga att jag absolut INTE varit otrogen i detta förhållandet.. 
  • Anonym (...)

Jag kommer aldrig erkänna att jag älskar att bajsa, det är ibland skönade än sex.

• Anonym (...)
    Anonym (...) skrev 2011-04-08 10:09:39 följande:
    Jag kommer aldrig erkänna att jag älskar att bajsa, det är ibland skönade än sex.
    Skönare.
  • Anonym (...)
    Anonym skrev 2011-04-15 11:48:28 följande:
    - Jag gillar inte mina svärföräldrar

-Jag tycker min sambo är en mamma och pappa gris som gör allt dom säger och tycker deras sätt är det bästa

-Jag gillar inte när utländska pratar "sitt" språk på tex bussen, tåget på stan m.m.  I Sverige pratar vi svenska
    ÅÅååå vad jag håller med dig.
    I sverige pratar vi svenska, i alla fall inom serviceyrken. Det är det värsta jag vet när tandläkaren/doktorn/kyparen ringer/pratar med mig men inte fan förstår dom vad jag säger och dom förväntar sig att jag ska prata engelska/gestikulera för att göra mig förstådd.
  • Anonym (...)
    Anonym skrev 2011-04-15 14:01:39 följande:
    Jag kan leva med läkare, eftersom vi har läkarbrist i Sverige, men i övrigt håller jag helt med dig! (Naturligtvis borde även läkare prata bra svenska i den bästa av världar, men där prioriterar jag att få vård)
    Ja precis. Jag är inte rasist och det är inte det det handlar om som många tycker.
    Det handlar om att man inte kan jobba inom serviceyrken när man inte kan kommunicera eller förstår  varandra, och då tycker jag man borde ta och lära sig svenska om man vill jobba inom service ändå.
    Det gäller ju självklart svenskar som inte kan göra sig förstådda men de brukar inte jobba i affär eller som telefonist, samma sak!
  • Anonym (...)
    Anonym skrev 2011-04-15 14:21:23 följande:
    Det har ingenting med ursprung för mig att göra heller, bara för ett tag sedan blev jag kallad till intervju på ett jobb, och jag kunde för mitt liv inte höra vad människa sa... Han bröt inte alls på något annat språk, men det ändå inte att höra vad han sa. Jag vill inte säga vad han heter, men det var lika "ursvenskt" som typ Knut Persson. Nu jobbade väl han inte inom ett serviceyrke, men jag skulle definitivt blivit irriterad om jag fick honom som läkare eller nåt annat sånt.

Sorry TS, nu diskuterar vi igen
    Ska sluta diskutera nu!
    Måste bara säga att det är en sån situation jag menar.
    jag har varit tillsammans med killar som inte är från Sverige så rasist eller nåt sånt är jag inte.
    Men jag blir riktigt irriterad när tex förra veckan tandläkaren ringer mig och vill boka en tid.
    Hon bryter så mycket och jag är säker på att det inte är svenska hon försöker prata med mig på.
    jag lyckas förstå att det är tandvården som vill att jag ska komma på undersökning och jag säger att jag inte kan få ledigt den dagen, det är helt omöjligt för henne att förstå vad jag säger så hon ber mig vänta och lägger luren åt sidan.
    Hon kommer tillbaka efter 3 minuter och säger samma saker som innan och vill att jag ska komma den dagen jag inte kan ta ledigt. Det leder absolut ingenvart och jag artikulerar "JA DET BLIR BRA" och vi lägger på.
    Dagen efter ringer jag dit igen och en kille med flytande svenska svarar (!) och jag ber snällt om att få byta tid till veckan därpå och det går utmärkt Skrattande
    Borde det inte ta mindre tid för både dom och mig om någon som faktiskt kan svenska sitter och ringer runt till folket?! Och förstår dom som jobbar där denne människa mera om man pratar ansikte mot ansikte? Tvek..

Nu har jag skrivit av mig :)
  • Anonym (...)

Jag kommer aldrig erkänna att det är det töntigaste jag vet när folk skriver:
    ^^
    ^.^
    >.<

och allt sånt. Det ser sjukt löjligt ut och väldigt många jag känner använder dessa uttryck som jag själv gjorde när jag var 16. När man är vuxen kan man skriva ordentligt tycker jag.

• Anonym (...)
    Anonym (zickzack) skrev 2011-04-26 10:49:22 följande:
    Jag erkänner inte att jag tycker att tjejer som lägger sig i varför och om/ hur andra tjejer ska få kejsarsnitt (de som tycker det är fel helt enkelt) är människor som inte har något liv, som är avundsjuka på andra i största allmänhet och att de är storkäftade, barnsliga och antagligen är mindre smarta än folk i allmänhet. Jag irriterar mig så enormt på att de vill lägga sig i andra människors mest privata angelägenheter och vara med och "tycka". Jag tycker att de är förtryckta och jag tycker att deras kvinnosyn är medeltida. De äcklar mig. Men jag beteer mig ändå som att "alla har rätt att säga sitt".
    Alla har väl rätt att säga sitt, till en viss del. jag håller med dig. Sen jag blev gravid så märker man bara mer och mer hur ALLA har åsikter om ALLT som har med mig och min bebis/amning att göra och bara deras åsikter ä rätt, ingen annans.
    Jag menar, varför ge sig in på en diskussion som man inte kan diskutera/komma fram till något eller respektera nån annan åsikt än deras egen.

*Jag kommer aldrig erkänna att detta gäller även min sambo. Som tycker att jag måste amma tills ungen är tonåring men jag vill bara amma den första tiden och sen ge ersättning. Jag blir fly förbannad på min sambo när vi pratar om detta, inte för att han inte får ha sin åsikt, utan för att han inte respekterar min eller kan kompromissa.
  • Anonym (...)
    Anonym skrev 2011-07-14 17:23:45 följande:
    Att jag blir lättad när andra får missfall osv för då minskar risken att jag ska få det... 
    haha, DIN risk minskas ju inte för det.
  • Anonym (...)

Finns det inte massa äckliga bakterier i sitt kiss och bajs?
    Om du är gravid känns det sådär fräsht att äta/smaka på sin skit.
    Hade min sambo gjort det och jag fick reda på det hade jag dumpat denne. Usch.

Ang graviditeten tycker jag det är rätt starkt jobbat att din sambo inte vet om  nåt, med tanke på alkohol, mat hit och dit och symtom. NÅTT synligt symtom brukar man ha liksom, pratar inte om vikt.
    Tror du inte din sambo vill förbereda sig mentalt på att bli pappa? Du ska inte förbereda ALLS till bebisens ankomst? Rätt mycket man måste köpa och förbereda sig på.

• Anonym (...)
    Anonym (Yea) skrev 2011-07-24 23:19:45 följande:
    Att jag är trött på min mans beteende när vi som nu är bortbjudna och han tar med sig laptop och under stora delar av vistelsen sitter och spelar datorspel.
    haha inte så social? :)
  • Anonym (...)
    Anonym (snälla elaka) skrev 2011-07-30 21:56:34 följande:
    Jag foser ofta och skyller på andra.. hahaha.. DET skulle jag aldrig erkänna! För det sker ofta i typ trånga utrymmen och sådär. Tycker att det är roande då folk som inte gjort något blir generade... hahaha xD
    haha jag med! Mest för att det är roande som du säger! Att låtsas som om det inte var jag haha
Svar på tråden Jag kommer aldrig erkänna!!!!