Jag kommer aldrig erkänna!!!!
- den enda jag skulle sakna i min familj om jag aldrig skulle träffa dem igen vore min lillasyster
- trots att jag är feminist tycker jag att nästan alla kvinnor är idioter, och tror inte att kvinnor är lika smarta som män i allmänhet. Jag är dock ett undantag, och smartare än nästan alla.
- jag är smårasistisk i allmänhet och tycker det är obehagligt med muslimer i synnerhet. Gillar inte religion överhuvudtaget, men islam är känns mycket värre än kristendom
- om jag bor ensam får jag det ganska snabbt ungefär som de i programmet "Rent hus".
- jag tål inte folk som inte kan skriva hyfsad svenska. Om jag läser en trådstart av någon och jag ser en särkrivning tappar jag all sympati för personen, oavett hur sorglig historia det är.
- jag låtsas ha medelklassakademikervärderingar, men egentligen har jag helt andra...
- innan jag hade sex första gången visste jag inte var hålet satt. Jag blev förvånad...
- enda skälet till att jag inte snattar och stjäl saker är för att jag är rädd att bli påkommen