• Anonym (Blånekar)

Jag kommer aldrig erkänna!!!!

Oka hörrni, nu tar vi bladet från munnen!
    ALLA har gjort, gör eller tänker saker som de aldrig kommer erkänna för någon annan... eller hur?

Nu ska vi lätta våra hjärtan och erkänna allt detta fruktansvärda som vi faktiskt gör när ingen annan ser!

Jag börjar!

Jag kommer aldrig erkänna att jag läser en fd kompis blogg flera ggr i veckan och njuter av att hon inte har jobb, liv, kompisar osv!
    Elakt?
    Ja som fan! Men med tanke på hur otroligt grym hon var mot mig och vad hon utsatt andra för så njuter jag av att se att det kommer tillbaka till henne nu!

Jag kommer heller aldrig erkänna att jag ibland luktar på mina egna fisar....!

Nu är det er tur!

Vad kommer Ni aldrig erkänna?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-04 21:30
    På begäran lägger jag till att vi bara skall lämna våra erkännanden i denna tråd!

Ingen debatt om det man gjort utan bara raka, enkla bekännelser!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-08 00:08
    Däremot kan jag utan omsvep erkänna att jag ser ned på, och faktiskt anser människor som bråkar över internet, vara lägre stående.

• Svar på tråden Jag kommer aldrig erkänna!!!!
  • Anonym
    Anonym (Elak) skrev 2011-04-05 22:00:58 följande:
    Jag kommer aldrig erkänna för någon att jag fortfarande kissar i bassänger och i allmäna duschar för jag orkar inte gå på toa. Tyckr det är skönt att kissa i vattnet!
    hahaha
    samma här!!
  • Anonym

Att jag bajsade i bassängen och skrek att min kompis gjorde det. Så hon blev retad restan av livet för bajsflickan.

• Anonym (Elak)
    Anonym skrev 2011-04-05 22:02:55 följande:
    samma här!!
    haha, jag tror det är måååånga där ute :D
    Fan vad äckligt det är att gå och bada egentligen! för jag vet att det finns äckliga snusk som kissar i vattnet - därav jag själv! ;) Men det är ju inte lika äckligt för en själv :P:P
  • Anonym (fia)
    Anonym (Jag) skrev 2011-04-05 21:55:18 följande:
    Jag kommer aldrig att erkänna att:

Jag brukar stoppa in intimtvål i min snippa när jag duschar för att bli extra ren därnere..

Jag var besatt av min sambo i 3 år innan han fick upp ögonen för mig. Jag hackade hans msn, facebook. Gick in dagligen och snokade. Jag ville se om han var singel, vilka tjejer han pratade med, vilka hans ex var osv.. Sjukt för han visste inte ens om det och vi var bara vänner.. Nu har vi barn och ska snart gifta oss hehe.

Jag mobbade folk på högstadiet för att jag själv mådde dåligt. Jag mobbade en tjej så mycket att hon började storgråta. Då drog jag fram kameran och fottade närbilder på henne.

Jag vid ett tillfälle lät bli att borsta mina tänder på 1 vecka.

Jag skrev en lång "dikt" om hur vidrig en viss kille i min klass var. Jag skrev ut denna dikten i runt 20 papper och hängde upp papperna runt hela skolan. Hans namn och efternamn stod med.

Jag brukar pilla bort min dotters snorkråkor och torka av dem på möbler.

När min dotter leker med något som hon inte får leka med (nyklar, pennor, skruvar, pengar, mobiler) så brukar jag lägga sakerna i min bh för att jag inte orkar lägga dem på sin plats.

Jag har misshandlat nästan alla mina pojkvänner (förutom min nuvarande sambo). Speciellt de otrogna, en knuffade jag nerför trappen. En slängde jag ut från min lägenhet mitt på vintern i bara kalsonger. Kastade sedan ut hans saker från fönstret men inga kläder nej!

Jag ibland misstänker att jag har adhd och bipolär syndrom.

Jag har en lista i mitt huvud där det står vilka jag skulle vilja döda om jag fick chansen att döda dem utan risken att bli avslöjad.
    hackar nåns FB hur gör man det? trodde jag inte funkade så lätt...
  • Anonym
    Anonym (Snuttarn) skrev 2011-04-05 22:00:26 följande:
    Och jag skäms absolut för det, hade annars snuttat öppet vilket jag inte gör, mer än inför min 1-åring som ändå inte förstår.
    jag måste modifiera det jag skrev om att jag inte skäms, jag skulle ju aldrig sätta mig och snutta offentligt, typ ha med mig min snuttefilt på tunnelbanan, haha, sen att mina vänner garvat läppen av sig när de sett vad jag gör när jag ska sova är ju bara kul, känner mig så speciell så Vi snuttisar är ett eget släkte haha
  • Anonym
    Anonym (Elak) skrev 2011-04-05 22:04:32 följande:
    Fan vad äckligt det är att gå och bada egentligen! för jag vet att det finns äckliga snusk som kissar i vattnet - därav jag själv! ;) Men det är ju inte lika äckligt för en själv :P:P
    hahahaha.. Tur att det är mycket klor!!
  • Anonym (Elak)
    Anonym skrev 2011-04-05 22:06:59 följande:
    hahahaha.. Tur att det är mycket klor!!
    Måste bara erkänna att min 2-åriga dotter går upp på toa och kissar!
    Riktigt duktig tjej, men hennes mamma som är vuxen och förståndig kissar i vattnet!

vart är man på väg? haha Demon
  • Anonym

Att jag hittade en dött djur  och la den i ett klädskåp på ett sjukhus.. Gud vad det måste luktat.

• Anonym (puffen)

kommer aldrig erkänna att jag älskar att smygfisa. (äh fan den va lindrig)

jag kommer aldrig erkänna att jag onanerar flera gånger om dagen. 

• Anonym
    Anonym (Elak) skrev 2011-04-05 22:04:32 följande:
    haha fyfaaan jag som får kämpa med att inte tänka på kisset i bassängen som barnen släpper ut och så simmar ni runt och strilar XD är extremt noga med att inte få vatten i munnen, även om det är klor så vetskapen om att man får i sig renat kiss, bläsch! men man tycker ju bara att andras skit är äckligt, inte ens eget haha. va knäppa människor är!
Svar på tråden Jag kommer aldrig erkänna!!!!