Inlägg från: Anonym (Confess) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Confess)

Jag kommer aldrig erkänna!!!!

Ärret på armen är inte från katten. Han skar med rakblad. Jag skar honom. Vi kan inte leva tillsammans men har våra ärr gemensamt.

• Anonym (Confess)

Jag ärver 5 mille om jag är "flickvän" åt en 70 år man. Tackat nej. 

• Anonym (Confess)
    Anonym (Så jävla elakt) skrev 2021-09-22 01:09:48 följande:

Eh! Du borde vara åtminstone bi om du låter män suga sv dig. Kan inte vara speciellt vanligt att vara helt straight som man och låta en annan suga av en.

Läs på. Du har fel.
  • Anonym (Confess)
    Anonym (Bea) skrev 2021-09-22 02:24:00 följande:

Det är nog du som borde läsa på.

Eller hur?
  • Anonym (Confess)

Att jag hoppas att min mamma drabbas av komplikationer idag och inte överlever op. Det vore en lättnad för mig.

• Anonym (Confess)
    Anonym (Confess) skrev 2021-10-07 18:05:51 följande:

Att jag hoppas att min mamma drabbas av komplikationer idag och inte överlever op. Det vore en lättnad för mig.

Hon överlevde rutinop. Det var väl mitt straff. Nu måste jag låtsas vara glad över att det gick bra. Hatar människan men det får man ju inte säga. Man älskar ju sin mamma för det.är ju ändå mamma....eller?
  • Anonym (Confess)
    Anonym (Henrik) skrev 2021-10-07 19:56:31 följande:

Det är väl inte ovanligt att inte älska sina föräldrar? Däremot kanske det är lite extremt att önska din döden. Är det för att du känner dig tvingad att älska henne som du i känner hat i stället för att vara neutral?

Jag känner mig inte tvingad att älska henne och gör det inte heller. Det är mer en kombination av neutral och förakt. Jag har inga minnen av att tycka om henne. Inte heller att hon på något vis skulle tycka om mig. Den dagen hon dör kommer folk tro jag är ledsen och försöka trösta och beklaga förlusten...det är det som förväntas.
  • Anonym (Confess)

Skrev i okt -21 att jag ser fram emot den dagen mamma är borta. Jag väntar fortfarande. 

Svar på tråden Jag kommer aldrig erkänna!!!!