Inlägg från: Anonym (va jag? inte!) |Visa alla inlägg
  • Anonym (va jag? inte!)

Jag kommer aldrig erkänna!!!!

- Att jag ibland fantiserar om att vara otrogen för att få min sexlust tillfredställd

• Anonym (va jag? inte!)
    Anonym (hur?) skrev 2011-04-05 09:19:38 följande:
    Alltså, hur lyckas man med vissa saker? Tex hon som skrev att hon fått billigt körkort genom att suga av läraren. Frågar man bara liksom "blir det billigare om jag suger av dig?". Eller hur gör man, jag fattar inte. Inte för att jag skulle prova, men jag undrar verkligen...
    JAg skulle aldrig erkänna att jag oxå skulle vilja veta för att faktiskt använda mig av knepet! ;) Behöver ett körkort!!
  • Anonym (va jag? inte!)

- att ett one night stand visade sig vara en fd kåkfarare som snodde min mobil, cigaretter och de pengar jag hade hemma.

• Anonym (va jag? inte!)
    Anghammarad skrev 2011-04-06 12:04:42 följande:
    Det beror antagligen mest på att de som vill göra testet ofta har en intelligens som är över medel. Dessutom drar nog Illustrerad Vetenskap, trots att det är populärvetenskap på gränsen till kvasivetenskap emellanåt, som site inte direkt till sig begåvningsreserven. De föredrar Familjeliv.se sitället.
    Hahaha! :)
  • Anonym (va jag? inte!)
    Anonym (what the......) skrev 2011-04-06 14:55:21 följande:
    Att jag ser ner på människor som röstar på Socialdemokraterna.
    Det erkänner jag! Fast inte här! :P
  • Anonym (va jag? inte!)

Just ja.. jag kom på något jag aldrig skulle erkänna ens för min man!! Det slår att äta snorkråkor med hästlängder!
    Jag älskar att äta var!! Fast det ska vara mitt eget.. Tyvärr har jag aldrig finnar.. men jag har lyckats odla någon liten böld under armen eller mellan benen. Det blir så ibland efter rakning. Igår tex lyckades jag sticka hål på en liten böld jag fått.. kom ut lite var.. sen fick den vila över natten å på morgonen kunde jag poffa den ordentligt. HÄÄRLIGT! DEN ni!! Haha!

• Anonym (va jag? inte!)
    Anonym (blä) skrev 2011-04-07 15:14:36 följande:
    Ja men nu pratar jag inte om de som har lägre intelligens nivå. Där är det något annat, dom vet inte vad det gör med deras kroppar. Men normal begåvade människor som kan göra egna aktiva val DET äcklar mig däremot och att sedan komma med en massa ursäkter. Jag har gått på antidepressiv medicin under många år tidigare (inte nu mer) och av en sådan sort  man går upp i vikt av med.... Jag tog hand om mig extra bra i stället, trånade och tänkte på vad jag åt.  Folk som bara släpper allt och låter sina lustar ta över och sedan skyller på allt annat har jag ingen respekt för.
    Man kan bli fet av tarmsjukdomar oxå.. Å det är ju jäkligt svårt att reglera med käk lixom... Men nu e det väl inte det som denna tråd handlar om??
  • Anonym (va jag? inte!)

Jag tycker det är WT att hela tiden tala om för folk att dom är WT...Jag kan ha sådana åsikter men yttrar dom inte just för att det är WT att yttra sådana åsikter! ;)

Försöker komma på något hemskt jag inte skulle erkänna men jag erkänner nog för mycket har jag kommit fram till.

• Anonym (va jag? inte!)

.. fast detta har jag talat om för min man men..

Jag skulle aldrig erkänna offentilgt att jag funderar allvarligt på hur fasen man gör för att tjäna pengar på nätet. Tex fettisbrudar som tjänat multum genom att sälja filmer där de går ner för en trappa. Påklädda!
    Funderar på vad sjukt jag kunde göra som skulle ge mig pengar!!

• Anonym (va jag? inte!)
    Anonym skrev 2011-04-11 20:13:36 följande:
    Jag känner en av Sveriges mest kända musiker, världens mest jordnära person. Jag kommer ALDRIG erkänna att jag fortfarande är helt star struck.
  • Anonym (va jag? inte!)
    Anonym (what the......) skrev 2011-04-12 22:36:08 följande:
    Jo tyvärr där jag bor. Händer ett par gånger i veckan. Grannarna gör likadant. Snittar 2000 kr i p-böter/månad.
    Bor ni på söder i stockholm är det ju ingen ovanlighet direkt!
  • Anonym (va jag? inte!)
    Anonym skrev 2011-04-17 10:33:02 följande:
    skulle heller aldrig erkänna att jag är sjuuuukt stolt över mig själv att jag klarade mig tills jag var öppen 9 cm innan jag åkte till förlossningen..
    Haha då hade jag fött innan jag kommit till bilen! Men bra jobbat! :)
  • Anonym (va jag? inte!)
    Anonym skrev 2011-05-06 13:40:39 följande:
    Jag kommer aldrig erkänna att jag tycker de som behöver operera sig för att gå ner i vikt fuskar och inte förtjänar kommentarerna de får om att de är duktiga. Duktig är man om man äter ordentligt och motionerar sig ner i vikt, inte om man får en skattefinansierad operation.
    Men en sådan operation innebär ju inte att man automatiskt blir smal! Man måste ändå kämpa. Skillnaden är att man TVINGAS kämpa! Obs jag är INTE opererad!
Svar på tråden Jag kommer aldrig erkänna!!!!