Jag kommer aldrig erkänna!!!!
- Att jag ibland fantiserar om att vara otrogen för att få min sexlust tillfredställd
- Att jag ibland fantiserar om att vara otrogen för att få min sexlust tillfredställd
- att ett one night stand visade sig vara en fd kåkfarare som snodde min mobil, cigaretter och de pengar jag hade hemma.
Just ja.. jag kom på något jag aldrig skulle erkänna ens för min man!! Det slår att äta snorkråkor med hästlängder!
Jag älskar att äta var!! Fast det ska vara mitt eget.. Tyvärr har jag aldrig finnar.. men jag har lyckats odla någon liten böld under armen eller mellan benen. Det blir så ibland efter rakning. Igår tex lyckades jag sticka hål på en liten böld jag fått.. kom ut lite var.. sen fick den vila över natten å på morgonen kunde jag poffa den ordentligt. HÄÄRLIGT! DEN ni!! Haha!
Jag tycker det är WT att hela tiden tala om för folk att dom är WT...Jag kan ha sådana åsikter men yttrar dom inte just för att det är WT att yttra sådana åsikter! ;)
Försöker komma på något hemskt jag inte skulle erkänna men jag erkänner nog för mycket har jag kommit fram till.
.. fast detta har jag talat om för min man men..
Jag skulle aldrig erkänna offentilgt att jag funderar allvarligt på hur fasen man gör för att tjäna pengar på nätet. Tex fettisbrudar som tjänat multum genom att sälja filmer där de går ner för en trappa. Påklädda!
Funderar på vad sjukt jag kunde göra som skulle ge mig pengar!!