Inlägg från: Anonym (: )) |Visa alla inlägg
  • Anonym (: ))

Jag kommer aldrig erkänna!!!!

Skulle aldrig erkänna att jag vill att min sambos ex ska försvinna från denna jord, trotts att vi aldrig pratat.
    Skulle aldrig erkänna att jag vill bli rik för det är så jävla drygt att jobba.
    Skulle aldrig erkänna att jag brukar stoppa upp skaftet på fotfilen (runt och tjock) i rumpan när jag badar och  onanera samtidigt..
    Skulle aldrig erkänna att jag har träffat en kille som gillade dominans, butpluggar smisk osv, att jag kan tänka på honom ibland och sakna den spänningen.
    Skulle aldrig erkänna att jag har haft sex ute i statsparken med en kille som hade tjej.
    Skulle aldrig erkänna att jag testat droger så pass många ggr som jag har gjort.

Anonym skrev 2011-04-05 19:15:35 följande:
    Antar att ni hade en billig bil, bodde i hyres och var långtisdarbetslösa när ni knarkade
    Jag vet folk som har bra jobb  villa och fin bil som knarkar : ) Det är nog vanligare än vad man tror
    Anonym (yack!) skrev 2011-04-05 21:06:50 följande:
    Jag skulle aldrig erkänna under mitt vanliga namn att jag tycker att såna som ni som håller på med snutte-tjatet här itråden är så uppenbara som tycker att ni själva är så gulliga men låtsas att ni skäms över det för att framstå som rart oskuldsfulla, som små barn.

Folk som låtsas "erkänna" uppenbart gulliga saker under förespegling att det är nåt de skäms över borde verkligen skämmas för att de är så genomskinliga och vansinnigt pinsamma därför.
    Anonym (Inlägg 1529) skrev 2011-04-12 20:02:43 följande:
    Oj då, trampade jag på en öm tå? Men vad fint att du kan bedöma att jag är en loser utifrån ett par anonyma rader på ett forum. Det säger ju egentligen mer om dig än om mig.  (Att du dessutom kryddar ditt inlägg med ett antal mmmm, aaaaaa, åååååå och ooooo ger dig ju inga pluspoäng direkt.)
    Anonym skrev 2011-06-26 16:50:39 följande:
    Jag skulle aldrig erkänna att jag vet att min man knullade sin syster.
    Blääää =(
Svar på tråden Jag kommer aldrig erkänna!!!!