Inlägg från: Anonym (...) |Visa alla inlägg
  • Anonym (...)

Jag kommer aldrig erkänna!!!!

Jag kommer aldrig erkänna att jag blev  djupt förälskad i min älskare jag hade för 6 månader sen i samband med att jag lämnade mitt x. Jag kommer då inte i heller erkänna att jag faktiskt älskar honom, och kan inte sluta tänka på honom, och om vi någon gång skulle stöta ihopa igen så skulle jag garanterat vara otrogen mot min nya.. (han jag hade som älskare är gift sen 3,5 år tillbaka med tjejen han haft i typ 10 år.. :/ ) Så jag vet att han ALDRIG någonsin kommer lämna sin fru och det grämer mig, ibland är jag sugen på att avslöja allt bara för att hon ska lämna honom så jag kan få ha honom för mig sj.
    Och ja nu erkände jag ju också att jag skulle kunna vara otrogen mot min nuvarande fast att jag faktiskt älskar honom.
    Shit va jobbigt allt blev nu då,.. :/

• Anonym (...)

Jag skulle i heller aldrig erkänna att jag skulle vilja ligga med min svärfar, min sambo är sjukt het, och hans pappa är några poäng hetare, mums...

• Anonym (...)

- Jag skulle aldrig erkänna att jag nog ångrar beslutet med att blir sambo på nytt.
    - Jag skulle aldrig erkänna för min syrra att jag låg med hennes sjuuukt heta sambo.. ;) I deras säng och jag kom flertalet gånger, hetaste natten ever...!!!
    - Jag skulle aldrig erkänna för min sambo att vi har sjukt tråkigt sexliv
    - Jag skulle aldrig erkänna att jag hatar min lilla syster lika mycket som jag älskar henne.
    - Jag skulle aldrig erkänna att jag skulle vilja ta livet av min "mamma".
    -Jag skulle aldrig erkänna att jag faktiskt va otrogen mot mitt x två gånger.
    - jag skulle aldrig erkänna att jag brukar onanera brevid min sambo när han sover.
    - Jag skulle aldrig erkänna att jag att jag stal 25,000 på ett av mina jobb, där en av dom andra åkte dit för det, för h*n hade uppenbarligen också snutt. haha
    - Jag skulle aldrig erkänna att jag käkar kråkor
    - Jag skulle aldrig erkänna att jag käkat innehållet från pormaskar/finnar.
    -Jag skulle aldrig erkänna att jag just nu skulle vilja vara otrogen enbart för att pigga upp vårt förhållande..

• Anonym (...)

- Jag skulle i heller aldrig erkänna detta om jag blev påkommen..!!! haha

• Anonym (...)
    mion skrev 2011-04-04 18:48:00 följande:
    Jösses skrämmande vilket folk man har omkring sig utan att veta om det....
    ja vem vet, jag kanske är en människa som du dricker kaffe med på jobb varje dag, eller kanske sitter i ica kassan du handlar, eller varför inte på coop... ;)
  • Anonym (...)

Jag kommer aldrig erkänna att jag har haft ätstörningar och viktnojja i större delen av mitt liv. 
    Jag kommer aldrig erkänna att jag ofta tittar på andra tjejer och tycker dom är så fina och söta. 
    Jag kommer aldrig erkänna att jag funderat på att ta självmord mer än 5 gånger i mitt liv.
    Jag kommer aldrig erkänna att jag älskar att snusa.
    Jag kommer aldrig erkänna att jag avskyr alkohol (dricker inte men skyller på annat än nykterist).

• Anonym (...)

Skulle heller aldrig erkänna att jag sa upp vänskapen med en vän som hade sex med mitt ex, när det var jag som hade sex med hennes ex först, bara att det inte kändes som en big deal.

• Anonym (...)
    Anonym skrev 2011-04-05 18:45:42 följande:
    EXAKT SOM JAG DÅ!! :)
    förutom fyrkanten :P
    haha roligt :P
  • Anonym (...)

Jag skulle kunna erkänna att jag ser ner på ALLA människor som inte tillåter andra att rösta på vad dom vill.
    Åsikt är en åsikt och de är inte likadana.

Svar på tråden Jag kommer aldrig erkänna!!!!