Jag kommer aldrig erkänna!!!!
Jag har inte så mycket som ingen vet. Det mesta har jag berättat för åtminstone en kompis. Men det finns lite.
* Skulle aldrig berätta att jag är lite sugen på vissa män i bekantskapskretsen (bara sexuellt).
* Ligger lågt med att jag ser ner på många (inte alla) vänner och bekanta som har gift sig. Är övertygad om att de bara har gjort det för att känna sig mer lyckade och perfekta, fast det i mina ögon är en meningslös och ganska töntig grej. Vissa har gjort det av juridiska skäl och de hör till undantagen som jag inte ser ner på.
* Är också övertygad om att de kompisar som har förlovat sig gör det bara för att alla ska se att de är såååå lyckliga. Men när de berättar så ler jag förstås falskt och gratulerar, tittar på ringen osv. Men egentligen tror jag att förlovningen oftast betyder att förhållandet behövde kryddas lite, enligt teorin om att hälsan tiger still. I två fall är jag stensäker på att det handlar om att andra ska se att de är seriösa.
* Är inte så stolt över att det känns väldigt viktigt att sambon och jag lyckas få barn före våra respektive syskon.
* Jag har haft hemorrojder sedan tonåren men aldrig sökt hjälp, för pinsamt. Har tänkt göra det i samband med en eventuell graviditet, då känns det mer legitimt. (När brukar de komma ungefär? Sista trimestern?)