Inlägg från: Anonym (Har Inre Ondska) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Har Inre Ondska)

Jag kommer aldrig erkänna!!!!

Jag kommer aldrig att erkänna:

Att jag ångrar mitt barn varje dag. (Jag älskar barnet, men önskar att det inte hade fötts öht)
    Att jag har ett dator-beroende.
    Att jag är en manshatare.
    Att jag varje dag äcklas av föräldrar som behandlar/klär sina döttrar som "flickor".
    Att jag varje dag äcklas av föräldrar som behandlar/klär sina söner som "pojkar".
    Att jag ljuger för min omgivning att jag är vegetarian, trots att jag äter kött flera gånger i veckan.

Det finns mer, men måste tänka först!

Just det!

Jag kommer heller aldrig erkänna att jag gillar att lukta på mina fingrar när jag har kliat mig i rumpan!
    Jag kommer aldrig erkänna att jag lider av kronisk springmask. (Övre raden kanske förklarar varför?)

Att mina fisar är från himmelriket.
    Att jag har så taskig självkänsla att jag greppar första bästa äckel som stöter på mig.

Anonym (Äcklad) skrev 2011-04-04 17:08:02 följande:
    Trodde ALDRIG på fullaste allvar att vuxna människor åt upp sina snorkråkor! ALDRIG! Det är ju vidrigt! Uäck!

Avundsjuka, otrohet, hata grannen ( brorsan - svägerskan -chefen mfl) det kan jag förstå. Fuska och ljuga - det kan jag förstå, MEN ÄTA SNORKUSAR! Fy tusan så äckligt!
    Det är ju så underbart gott Oskyldig

Att jag är en av/på smygrasist. Jag anser att mörkhudade människor ociviliserade **** utan ******* för ********** samhällets ***** och ******!
    Det är nog för extremt för fl utan cencuren.

Att jag hatar feta människor, klädaffärer för feta, och hur man beskriver feta som "kurviga" och "vackra"!
    Alltså, det är varken vackert eller hälsosamt att vara fet!

Att jag är jättesugen på att prostituera mig för pengarna.
    Att jag är jättesugen på att testa heroin för att uppleva ruset.
    Att jag är zoofil och fantiserar dagligen om det och vill göra det till verklighet.

Ok, nu är jag klarbiktad! Skrattande

snorkan skrev 2011-04-04 18:02:29 följande:
    vad är zoofil?
    Sexuell attraktion till djur Cool
    snorkan skrev 2011-04-04 18:04:43 följande:
    till alla djur?
    Myes...

Jag kommer aldrig att erkänna:

Att jag har könsherpers till mina ex/framitda pojkvänner.

Att jag är livrädd för utvecklingsstörda, att de även är äckliga och borde avlivas.
    Min "fobi" började när jag var 5år och en utvecklingsstörd pojke brottade ner mig och höll fast mig.

Jag kommer aldrig heller ekänna:

Att jag har självmordstankar varje dag.

Att jag längtar efter att mitt barn blir 3 år så pappan kan ta det varannan vecka.
    Pappan som jag vet behandlar barnet illa.

Att jag tränar flera gånger i veckan när barnet är på dagis.
    Att jag alltid handlar innan jag hämtar barnet från dagis.

Tr0ust skrev 2011-04-05 13:35:47 följande:
    Klart att den kan lossna, men inte pga rökning!!
    Risken ökar markant om man röker.

Läs en gravidbok?
    Anonym (Elak) skrev 2011-04-05 22:02:00 följande:
    ursäkta men vad är kronisk springmask!?
    vaddå kronisk? ta tabletter!?
    Det hjälper inte så mycket, även om man lägger ner hjärta och själ för att slippa återfå det så återvänder det hela tiden.
    Vissa människor är väldigt mottagliga för springmask.

skitkul med era jävla off-topic diskussioner!!!

rensa ur skiten moderator.

jag kommer aldrig att erkänna att:
     jag drar ut mitt bajs med fingrarna när jag är hård i magen!!

Anonym (what the......) skrev 2011-04-07 08:21:43 följande:
    Slår din hund i väggen? Idiot! Hoppas nån slår dig i väggen så du vet hur det känns. Du använder din makt mot ett försvarslöst djur. Jag kan erkänna att jag avskyr djurplågare som du.
    Jag kommer aldrig erkänna att jag också "tuktar" familjens djur, och att det är mycket vanligare än man tror!

3 till åsikter som jag verkligen skäms för!

Jag tycker att kvinnor som har gjort aborter är osmakliga. Jag håller extra hårt i min handväska och när en mörkhyad man passerar mig. (Vet att det är skitdumt, och att han med största sannolikhet är en helt normal kille.) Jag anser att föräldrar som ger sina ungar namn som tex Liam och Tindra, och samtdigt klär dem "könssteriotypiskt" från topp till tå - alltså blommigt, kjol, strumbyxor och hårspännen till Tindra och skjorta, hårda jeans och mörka tråkiga färger till Liam. Är underbegåvade eller bara jävligt okunniga.

Sådär, utrensad igen.
    men en annan sak på tal om utrensning:

Igår gruvade jag mig i länge för att gå in och beställa en macka på subway för att det var 2 invandrarkillar som arbetade. Jag tog mig i skinnet och drog mig själv in, beställde en tonfiskmacka.
    Åker hem och äter upp.
    Känner en bekant smak som inte är god och har svårt att placera den.
    När mackan är uppäten så minns jag att den där klingande äckliga smaken var av SKÄMD FISK.

Gissa vem som har magkramper och diarrée idag!
    Det här är inte första gången mina smyg-rasistiska fördommar väcks till liv..Är så trött på dessa tankar, men som sagt de får bensin på elden..Aj min mage Rynkar på näsan

Som sagt, skäms.

Jag kommer aldrig erkänna att jag lämnade barnet på dagis en heldag när jag egentligen var hemma magsjuk!

sommarbarnen skrev 2011-05-26 20:11:09 följande:
    Sperma i ullen?! Va det det västa ni gjorde eller !? HAN KNULLADE ju fåret!!!
    Äsch, det är skönt för båda oavsett art!  

Att jag vägrar betala tv-avgiften. Min mormor beställde den ändå i mitt namn, jag blev förbannad och sade upp det och fick min mormors 500kr tillbaka betalt från radiotjänst och behöll det. Hon tror såklart att jag fortfarande betalar tv-avgiften, vilket jag vägrar att göra sålänge SVT använder fattiga familjers pengar för att sända "melodifestivalen", "Minuten" och "Är du smartare än en 5e-klassare"? Dessutom har jag ingen tv!

Att jag vill adoptera bort mitt barn ibland, för hens skull - men är rädd för skammen.
    Att jag tänder rejält på BDSM/masochism och våldtäktsporr.
    Att jag ALDRIG tvättar händerna när efter toaletten, jag rör den ju inte ens!
    Att jag har GRAV ADHD, depression och ångest. Jag tror nämligen min familj skulle skämmas ifall de visste hur allvarligt sjuk jag faktiskt är.

Anonym (---) skrev 2011-06-24 12:50:16 följande:
    OT-anmärkning: om du inte har TV så behöver du inte betala någon licens.
    Jag vet, jag "har ingen tv". Flört
    Anonym (Elak) skrev 2011-07-01 22:30:11 följande:

kommer aldrig att erkänna att jag skulle vilja byta och vara kille och få uppleva hur det känns att ha en k*k mellan benen, att runka och att ha sex med en tjej, få veta hur det känns att få tränga in, det skulle vara spännande  
    men bara för en dag sen vill jag vara tjej igen

Du är ej ensam
    Jag har samma önskan, jag har t.o.m övervägt att resa bort från mina hemtrakter/ ut på långresa utomlands och där börja en testosteron-behandling, få skägg, hårväxt och se ut som en man - men det bästa är att klitorisen växer(!) och faktiskt blir en k*k !! utan förhud men äsch! Jag ska då prova att runka, sätta på tjejer och gud vet vad! 

Men sedan avsluta behandlingen och bli kvinna igen, det gör inget om klitorisstorleken inte försvinner, då har jag en fin hemlighet i trosorna! Hahaha! 

Jag kommer aldrig att erkänna att jag har lidit av springmask i hela mitt liv och att petnoga hygien och medicinering inte hjälper! Nu har jag gett upp och njuter av mina små vänner som var 6e vecka kommer i stim som jag kan leka med mellan fingrarna! Skrattande 

Att jag blev sen med en skoluppgift och använde Terror-attackerna i Norge som ursäkt "en vän dödades på Utöya". 

Svar på tråden Jag kommer aldrig erkänna!!!!