Inlägg från: Anonym (sex o sånt) |Visa alla inlägg
  • Anonym (sex o sånt)

Jag kommer aldrig erkänna!!!!

* Kommer aldrig erkänna att jag aldrig någonsin har fått en vaginal orgasm med någon men fejkat tre stycken för att göra den andre parten "glad"
    * att jag med stor sannolikhet är bisexuell
    * att jag i mitt eget huvud är en oerhört begåvad författare men ingen annan har upptäckt det ännu
    * att jag ser ner på feminister och hellre har en manlig chef

• Anonym (sex o sånt)

--- skulle aldrig erkänna att jag ser ner på sverigedemokrater och rasister offentligt, men själv skulle bli jätteledsen om min dotter väljer att gifta sig med en icke-nordisk man...

• Anonym (sex o sånt)

Har tänkt över natten och kommit på lite fler saker to get off my chest, att jag t.ex.:

- när jag var 5 år gammal lekte naken i badet med en tjejkompis och vi pussade varandra på snippan
    - när jag var 9 år gammal lekte "mamma-pappa-barn" i skogen bakom skolan med en annan tjejkompis och vi brukade då gnida händerna mot varandra som om vi hade "riktig" sex medan vi bläddrade i porrtidningar och "härmade" ställningarna
    - hävdar att alla människor har lika värde och avskyr rasister när jag pratar med folk, medan jag i själva verket själv tycker att invandrarmän är lite otäcka och går omvägar om jag ser någon på trottoaren
    - skulle bli sjukt upprörd om min dotter gifte sig med en man som inte var från Norden
    - haft skumt sex i bastun då min sambo körde upp en stortå i f*an på mig - och jag gillade det
    - i hemlighet avskyr alla min makes vänner och fruar och tycker att deras ungar är ouppfostrade och äckliga

• Anonym (sex o sånt)
    Anonym (Här också) skrev 2011-04-05 08:09:54 följande:
    Ha,ha och jag som aldrig kommer erkänna att jag tycker det är riktigt äckligt med svarta män som är tilsammans med vita kvinnor. Jag brukar föreställa mig dem ha sex och kan in te förstå hur man som cit kcvinna frivilligt har sex med en svart man, riktigt äckligt enligt mig! Inte så PK...
    .... håller tyvärr med... sett för många grovporrfilmer kanske...?
  • Anonym (sex o sånt)

Men ni är ju för härliga!!! Folk skriver att de tänder på djur, att de pillar på sitt bajs, att de använder män som avelsmaskiner - och ni reagerar på pannkakssmeten??? (det är rätt gott, faktiskt, om man har lite socker i)

Jag bara ääälskar den här tråden, det roligaste som hamnat på FL någonsin tror jag. Underbart skönt, faktiskt, att få erkänna lite "anonymt" vad man har gjort i sina dagar. En del av det jag skrivit här har jag verkligen aldrig aldrig aldrig någonsin vågat berätta för någon irl. Nu känns det ändå som jag gjorde det....

• Anonym (sex o sånt)
    Anonym (hemsk) skrev 2011-04-05 08:34:12 följande:
    Skulle aldrig erkänna att jag läste min bästis dagbok för flera år sedan och efter det har vänt allt det hon skrev emot henne. Hon skrev mycket skit om mig som inte ens är sant och det har hon fått äta upp. Hon vet inte att jag läste.

Skulle aldrig erkänna att jag nog tänder mer på kvinnor än män rent fysiskt.

Skulle aldrig erkänna att jag känner mig sjukt oälskad av min sambo och därför flirtar med gifta män som ger mig den bekräftelsen jag behöver. Tänker heller inte erkänna att jag går igång extra mycket på att göra deras fruar svartsjuka och veta att de riskerar sina äktenskap enbart för att få svansa efter mig och uppvakta trots att jag egentligen inte ens vill ha dem.

Skulle aldrig erkänna att jag har legat med över 400 män när jag har sagt till min sambo att jag har legat med 4 st.

Skulle aldrig erkänna att jag fick mitt körkort genom att suga av mannen i bilen. Mitt körkort kostade mig enbart 3000 spänn och det talar jag gärna om för folk men jag skulle ju aldrig erkänna varför det blev så billigt.

Skulle aldrig erkänna att jag en gång hade en kk som var brandman och att jag en dag besökte honom på jobbet och blev påsatt av 8 brandmän.

Skulle aldrig erkänna att jag satt och blottade mig på engelskalektionerna så att läraren skulle se det och ge mig högre betyg, vilket jag också fick.

Skulle aldrig erkänna att jag väldigt ofta använder mig av min kropp och diverse förföringsknep för att få min vilja igenom.

Skulle aldrig erkänna att jag var så trött på mitt jobb som förskolelärare att jag dagligen var sarkastisk och ironisk mot barn som jag uppfattade som dryga och efterblivna.  

Skulle aldrig erkänna att de röda märkena på mina skinkor efter kryssningen egentligen berodde på att jag hade riktigt hårt smisksex med ett par.

Skulle aldrig erkänna att jag för 6 månader sedan rökte en cigg under fläkten.

Skulle aldrig erkänna att jag har knullat flera killar i sambons lag innan vi blev tillsammans.
    Kanske skulle ändra nick till "Nymfo" istället? ))
  • Anonym (sex o sånt)

Det hemskaste jag gjort är att bli GLAD när jag hörde att min sambos farfar hade dött.
    Jag avskydde verkligen gubben, han påstod fortfarande efter 13 års förhållande att han "inte kom ihåg mitt namn" utan brukade bara tilltala mig som "den där svenskan" och frågade ständigt min sambo om det inte var dags att byta tjej snart. Fy på mig.... men jag är fortfarande jättenöjd över att han inte finns i livet så att jag slipper träffa honom mer när vi ska åka på semester.

• Anonym (sex o sånt)

... att det faktiskt var JAG som skrev inlägg 626 i tråden (bastusexet) och inte en person med ett helt annat nick som fått "cred" för den i systertråden "Åh, vad tycker vi om varandra".... men jag inte vågar skriva det i den tråden eftersom man inte kan vara anonym där.

• Anonym (sex o sånt)

... att jag faktiskt känner mig som en "halv" mamma som tvingades avsluta förlossningen med akut kejsarsnitt och inte kunde föda ut mitt barn "naturligt". (Vill bara inte ge rabiata feminister rätt som anser att vaginal förlossning är det enda rätta eftersom jag egentligen inte alls tycker det!)

• Anonym (sex o sånt)

Jag skulle aldrig erkänna offentligt följande kroppsliga äckliga detaljer om mig själv:

* jag har mani när det gäller att klämma finnar - på mig själv och på andra - ju fetare desto bättre
    * jag bara mååååste pilla på sårskorpor överallt på kroppen och stoppar dem ofta sedan i munnen
    * jag kliar mig konstant i hårbottnen trots att jag varken har eksem, mjäll eller klåda - det känns bara bra
    * när jag klipper naglarna samlar jag resterna på hög i min necessär och tömmer den bara max 1 gång i halvåret (min make tycker det är såååå äckligt)
    * jag tar bort kroppsbehåring med pincett överallt - under armarna, ögonbrynen, vid snippan, på benen... och oftast är det inte för att det behövs utan för att jag njuter av den där lilla smärtan som uppkommer (substitut för att skära mig sjäv kanske men jag är för feg?)
    * jag duschar max 2 gånger i veckan om jag inte har tränat - tycker att det gör ont med vatten på kroppen och att det tar för lång tid att föna håret efteråt, men till min omgivning säger jag alltid att jag duschar nästan varje dag.

I privatlivet anses jag vara en mycket fräsch, attraktiv kvinna - huuugha om folk på min arbetsplats visste vad jag egentligen gör bakom stängda dörrar.

• Anonym (sex o sånt)
    Anonym (hemsk) skrev 2011-04-07 09:18:07 följande:
    Nej. Jag tycker mycket bra om mitt umgänge. Jag kan både äta kakan och ha den kvar om jag sköter det snyggt. Men ha sex med en mörkhyad kommer aldrig ske igen även om det var underbart. Det var nog bara en lyckoträff och alla de andra som jag har varit i närheten luktar fett och vitlök.
    Suck..... vilken människosyn som framkommer bara i detta lilla inlägg... "Utlänningar luktar illa men en del kan vara bra på att kn*lla, men det skulle jag aldrig erkänna för jag är en högre stående vit kvinna fylld av fördomar och förtryckta sexuella känslor"....... Jag hoppas verkligen att detta var ett one-night-stand och inte någon som du faktiskt låtsas respektera till vardags.
    Du gör helt rätt! Fortsätt umgås i ditt solsidangäng och lämna andra "lägre stående raser" till kvinnor som inte bara ser till hudfärgen och en stor k*k utan till individen...
Svar på tråden Jag kommer aldrig erkänna!!!!