Anonym (hemsk) skrev 2011-04-05 08:34:12 följande:
Skulle aldrig erkänna att jag läste min bästis dagbok för flera år sedan och efter det har vänt allt det hon skrev emot henne. Hon skrev mycket skit om mig som inte ens är sant och det har hon fått äta upp. Hon vet inte att jag läste.
Skulle aldrig erkänna att jag nog tänder mer på kvinnor än män rent fysiskt.
Skulle aldrig erkänna att jag känner mig sjukt oälskad av min sambo och därför flirtar med gifta män som ger mig den bekräftelsen jag behöver. Tänker heller inte erkänna att jag går igång extra mycket på att göra deras fruar svartsjuka och veta att de riskerar sina äktenskap enbart för att få svansa efter mig och uppvakta trots att jag egentligen inte ens vill ha dem.
Skulle aldrig erkänna att jag har legat med över 400 män när jag har sagt till min sambo att jag har legat med 4 st.
Skulle aldrig erkänna att jag fick mitt körkort genom att suga av mannen i bilen. Mitt körkort kostade mig enbart 3000 spänn och det talar jag gärna om för folk men jag skulle ju aldrig erkänna varför det blev så billigt.
Skulle aldrig erkänna att jag en gång hade en kk som var brandman och att jag en dag besökte honom på jobbet och blev påsatt av 8 brandmän.
Skulle aldrig erkänna att jag satt och blottade mig på engelskalektionerna så att läraren skulle se det och ge mig högre betyg, vilket jag också fick.
Skulle aldrig erkänna att jag väldigt ofta använder mig av min kropp och diverse förföringsknep för att få min vilja igenom.
Skulle aldrig erkänna att jag var så trött på mitt jobb som förskolelärare att jag dagligen var sarkastisk och ironisk mot barn som jag uppfattade som dryga och efterblivna.
Skulle aldrig erkänna att de röda märkena på mina skinkor efter kryssningen egentligen berodde på att jag hade riktigt hårt smisksex med ett par.
Skulle aldrig erkänna att jag för 6 månader sedan rökte en cigg under fläkten.
Skulle aldrig erkänna att jag har knullat flera killar i sambons lag innan vi blev tillsammans.
Kanske skulle ändra nick till "Nymfo" istället?
))