Inlägg från: Anonym (jag är normal:-D) |Visa alla inlägg
  • Anonym (jag är normal:-D)

Jag kommer aldrig erkänna!!!!

Jag kommer aldrig att erkänna att jag med glädje skulle vilja ge min bästa väns vän stryk för hur hon behandlar sina barn. Att jag avskyr henne och tycker hon är den mest barnsliga människa jag stött på som vuxen

Jag kommer aldrig att erkänna att jag skulle förlåta en viss vän om hon bad om det för jag vill egentligen inte umgås med henne igen

Jag skulle aldrig erkänna att jag tror att många som påstår vissa saker på fl är troll troll och troll

Jag känner mig så normal efter denna tråd trots att jag aldrig skulle erkänna öppet att jag är mer gay än straight trots att jag gift mig med en man

Jag kommer aldrig att erkänna att jag inte anser att man verkligen vill ha barn om man inte är beredd att göra allt som går för att få barn.

Jag kommer aldrig att erkänna min verkliga iq inför vänner eftersom det skrämmer bort dem

Anonym skrev 2011-04-05 16:22:42 följande:
    Det säger mer om din syn på dina vänner, än vad det säger om dina vänner...
    Tyvärr inte. Jag älskar dem precis som de är även i denna fråga. Tyvärr skrämmer min höga iq människor, drar fram fula sidor hos andra typ "ja ja, hon må ha hög iq men bla bla bla är hon så dålig på"
    Anonym (:D) skrev 2011-04-05 16:35:17 följande:
    Samma här, så fort jag nämner för någon min IQ så får man höra "ja men de med hög IQ brukar ju vara dåliga på det och det och det...". Jaha.. och? Wtf?
    Precis. Jag är inte duktig på allt, verkligen inte. Men jag är stolt över att jag har lätt för att lära och jag förstår inte varför många känner ett behov av att nästan per automatik då måste hitta något negativt.
    Anonym skrev 2011-04-05 16:29:13 följande:
    Min äldsta, närmsta och bästa vän är med i mensa, hon tillhör en av de övre procentilerna. Jag hör henne ibland säga att hon undviker diskussioner för att hon inte pallar. Hon måste hela tiden ta omvägar (hon anser det vara omvägar) för att förklara sådant som för henne egentligen bara behöver förklaras med tre ord. Det känner jag igen... 

MEN, hon undviker inte att berätta om sin iq eftersom hon vet att hennes vänner aldrig skulle döma/kategorisera/avundas henne för det...  
    Det känns verkligen som omvägar.

Det finns inga perfekta vänner. Och sen finns det oftast ingen anledning att nämna iq-poäng ändå annat om det kommer upp i en diskussion för annars låter det bara som skryt och skryt är inget positivt i Sverige
    Anonym skrev 2011-04-05 18:17:53 följande:
    Adoption är ett andrahandsval...
    För dig
    Anonym skrev 2011-04-05 18:41:28 följande:
    och för de som prövat att få barn i åratal, sedan plötsligt ska adoptera.
    Anser du
    Anonym skrev 2011-04-09 19:01:01 följande:
    "att jag satte upp en skämtlapp om ett borttappat husdjur i trapphuset vilket nu har resulterat i omskrivningar i diverse tidningar, polispådrag och allmän panik....Oskyldig "

Jag väntar tålmodigt på att någon ska erkänna!
    Det där väntar jag också på Tror aldrig att någon skulle våga erkänna eftersom att det skulle bli dyyyyyyrrrrttttt
Svar på tråden Jag kommer aldrig erkänna!!!!