Inlägg från: Anonym (många skelett) |Visa alla inlägg
  • Anonym (många skelett)

Jag kommer aldrig erkänna!!!!

Jag kommer aldrig att öppet erkänna att:

-Jag föraktar riktigt feta människor eftersom jag tycker att de själva satt sig i den sitsen. Jag försöker låta bli att tänka så, men det är svårt.

-Jag sympatiserar till viss del med SD eftersom jag anser att dagens invandrarpolitik är snedvriden.

-Jag tycker att människor som inte klarar av att skriva grammatiskt korrekta meningar är ointelligenta.

-Jag finner min tränare attraktiv. Jag skulle nog aldrig vara otrogen (jag är gift) även om han gav mig en invit, men jag plågas ändå.

-Jag har inga problem att lukta på mina egna kroppsodörer. För mig är det ett sätt att få reda på hur kroppen mår.

-Jag tycker att människor med dåligt bordsskick är otrevliga och hänsynslösa.

-Jag tycker att mina svärföräldrar grundligt misslyckats med vissa delar i sin uppfostran av min man och hans syskon.

• Anonym (många skelett)
    Anonym skrev 2011-04-04 20:39:05 följande:
    Helt fel, feminism går ut på att ta ifrån männen deras rättigheter och ge dem till kvinnorna. Det du talar om heter jämlikhet!
    Just därför som jag ogillar feminister. Jag är för jämställdhet och valfrihet, inte feminism.
  • Anonym (många skelett)

Jag skulle heller aldrig erkänna att:

-Min man är urusel i sängen. Han är välutrustad, men valhänt och klumpig. Skulle aldrig säga det till honom, han skulle bli så sårad och aldrig hämta sig.

-Jag ogillar att hångla med min man för han har dålig andedräkt. Jag skyller på att hans skägg sticker mig i näsan. Det är visserligen sant, men inte hela sanningen...

-Att jag i hemlighet drömmer om att skilja mig.

• Anonym (många skelett)

Jag tycker också att de som börjar försöka få barn sent för att de vill förverkliga sig själva först och sedan upptäcker hur svårt det var att bli gravid efter 35 får skylla sig lite själva.

Svar på tråden Jag kommer aldrig erkänna!!!!