Jag kommer aldrig erkänna!!!!
... Att jag tänder på min sambos granne.. Varje gång han varit här så är det DIREKT in i sovrummet med min sambo!
...Att jag blir glad då det går dåligt för mitt barns pappa "Alltså han slog ner mig så jag fick brytet näsben!!" "men ojojoj, hur mår du?" (i detta fall var det min dåvarande pojkvän som slog ner mitt ex av hämd (A) )
...Att jag aldrig kommer sluta älska ett av mina ex oavsett hur mycket jag tycker om min nuvarande.
...Att nästan allt jag gör är för egen vinst.
...Jag lovar att hålla något hemligt, men berättar för andra ifall det gynnar mig.
... Att jag tycker de flesta av mina vänner är övervuxna 14åringar med blonderat hår, fööör mycket pushup, och löjliga naglar.
...Att jag inte kan förstå hur mitt barn har så många likheter från sin pappa- men endå kan vara så himla söt!
...Att jag var otrogen mot ett av mina ex med hans två bästa vänner och ett av mina andra ex.
... Att jag för att hamna i "hämdläge" i huvudet så lyssnar jag alltid på "fuck you right back" och sjunger höögt med och tänker på folk jag avskyr!
...Att jag petar näsan och äter kråkorna.
...Att jag som fd snattare alltid märker då något inte är larmat, och funderar alltid på att lägga ner sakerna i väskan och sen gå ut- och sen springa hem så fort som man bara kan!
...Att jag är ganska falsk mot de flesta- de enda jag inte är falsk mot är mot min syster, min pojkvän, mitt barn, och mina 3 bästa vänner. de resterande 50 stycken (ca) skulel jag lätt kunna klara mig utan och har dom bara nära för skojs skull. Jag njuter av att lyssna på deras fjortisproblem.
... Att jag anmälde en våldtäkt- inte för att jag tyckte han förtjänade det- utan för att jag ville få ut pengar för det! (Ja, våldtäkten var äkta!)