Inlägg från: Anonym (biet) |Visa alla inlägg
  • Anonym (biet)

Jag kommer aldrig erkänna!!!!

... Att jag tänder på min sambos granne.. Varje gång han varit här så är det DIREKT in i sovrummet med min sambo!

...Att jag blir glad då det går dåligt för mitt barns pappa "Alltså han slog ner mig så jag fick brytet näsben!!" "men ojojoj, hur mår du?" (i detta fall var det min dåvarande pojkvän som slog ner mitt ex av hämd (A) )

...Att jag aldrig kommer sluta älska ett av mina ex oavsett hur mycket jag tycker om min nuvarande.

...Att nästan allt jag gör är för egen vinst.

...Jag lovar att hålla något hemligt, men berättar för andra ifall det gynnar mig.

... Att jag tycker de flesta av mina vänner är övervuxna 14åringar med blonderat hår, fööör mycket pushup, och löjliga naglar.

...Att jag inte kan förstå hur mitt barn har så många likheter från sin pappa- men endå kan vara så himla söt!

...Att jag var otrogen mot ett av mina ex med hans två bästa vänner och ett av mina andra ex.

... Att jag för att hamna i "hämdläge" i huvudet så lyssnar jag alltid på "fuck you right back" och sjunger höögt med och tänker på folk jag avskyr!

...Att jag petar näsan och äter kråkorna.

...Att jag som fd snattare alltid märker då något inte är larmat, och funderar alltid på att lägga ner sakerna i väskan och sen gå ut- och sen springa hem så fort som man bara kan!

...Att jag är ganska falsk mot de flesta- de enda jag inte är falsk mot är mot min syster, min pojkvän, mitt barn, och mina 3 bästa vänner. de resterande 50 stycken (ca) skulel jag lätt kunna klara mig utan och har dom bara nära för skojs skull. Jag njuter av att lyssna på deras fjortisproblem.

... Att jag anmälde en våldtäkt- inte för att jag tyckte han förtjänade det- utan för att jag ville få ut pengar för det! (Ja, våldtäkten var äkta!)

• Anonym (biet)

...Att jag hoppas på att gravid igen trots att min pojkvän inte vill. Fast ja, gentemot honom är jag ialalfall ärlig nog att kunna säga att jag inte tar några preventivmedel, så han kan bestämma om han vill skydda sig, fast det gör han aldrig ;)

• Anonym (biet)

...Att jag ÄLSKAR att ha sex! Vilekt också fick mig att vara otrogen mot ett av mina ex.

... Att jag var tillsammans med den kilel jag var otrogen med för att han hade stor kuk. Men lärde mig snabbt att han inte hade någon aning om hur man ska göra i sängen.

...Att jag älskar att flirta med killar och tjejer, att vara liite för nära och säga något liite för mycket.

...Att jag tar pengar från mina släktingar så fort jag kan för att jag ska kunna köpa allt jag vill ha ;)

...Att jag sen jag var 5 år avskytt min 4 år yngre kusin, hon är så himla ouppfostrad och bortskämd.

...Att jag är avundsjuk på min syster för att hon är smal och 10 gånger snyggare än mig.

...Att jag blev erbjuden att ha trekant med en barndomsvän och min syster.

...Att jag dagligen får kommentarer om hur snygg jag är (ja då förstår ni hur snygg min syster är!) och får vissa killkompisar att VÄNDA sig om, vilket känns sjuktbra på självförtroendeskalan.

...Att jag fick min gravida kompis pojkvän att vara otrogen mot henne med mig för att han är snygg och alla ville ha honom i säng.

...Att jag hade trekant med 2 killar i min umgängeskrets som var/är otroligt upptagna! ;)

...Att jag njöt av att ha en ny kille varje helg ett bra tag!

...Att jag inte alls är bra på gitarr, är ganska amatör.

• Anonym (biet)

Att jag blir sur varenda gång jag får höra att en av mina vänner är med barn. Mest för att jag själv vill vara gravid igen.

• Anonym (biet)

Att jag försöker bli gravid, och har försökt det i ett år helt utan att lyckas. Och jag gör det utan sambons vetskap. fast som jag tror jag skrev förut, han VET att jag inte tar previentivmedel.

• Anonym (biet)

...Att jag är trött på mina vänner och önskar jag kunde peka ut folk jag kunde byta ut dom mot.
    ...Att jag ibland önskar att min adoptivpappa var död. För pågrund av honom så förlorade jag mitt barn.
    ...Att jag önskar att mitt barns pappa satt i fängelset för allt dumt han gjort.
    ...Att jag planerat att ta mitt ex pengar för att kunna försörja VÅRAT barn som han aldrig betalat något för.
    ...Att jag tycker min sambo är löjlig som blev sur över att jag hade handduken på golvet- då han inte ens kan städa hemma någonsin.

kommer fler snart..

• Anonym (biet)

...Att jag är extremt lättpåverkad.
    ...Att jag kan köpa en tröja som jag tycker är skitsnygg, men så fort någon påpekar att den är ful osv- då slänger jag den eller lämnar tillbaka den. (som ett exempel)
    ...Att jag tycker min sambo är pinsam ibland- oftast.
    ...Att jag både älskar och avsky min kropp.
    ...Jag är urfattig, och väldigt girig av mig.
    ...Att jag är lite av en psykopat, jag gör bara saker som gynnar mig.
    ...Jag är sadist.
    ...Jag älskar att köpa saker till mig själv, eller göra saker som attt typ klippa håret eller fixa naglarna, fast utåt är jag verkligen en "pojkflicka".

• Anonym (biet)

Att jag älskar att kolla på Steve Wilkos show, samt Maury Povich

• Anonym (biet)

Att när mitt ex sa att han fortfarande tycker om mig på DET sättet så pirrade det i hela mig, och jag har varit knäsvag hela dagen, och bara velat träffa honom. Men jag har sambo som jag - oftast- är lycklig med. Men ingenting kan jämföras med vad ajg känner för migg ex fortfarande.. Känner mig jätte elak :(

• Anonym (biet)

... Att jag just blev pullad av min killes bästa kompis sen flera år tillbaka, han har också en partner. lite roligt! Fast sen så kom pojkvännen hit så då hoppade jag upp från soffan och sprang till dörren- vilket jag brukar göra- och lät vännens stånd lägga sig ner igen, sen somnade han i våran soffa.. Har lite skuldkänslor, men jag var full- nu är jag bara lite lullig..

• Anonym (biet)

ätt jag äcklas av att se när feta människor äter, typ i resturangen och sånt. och då menar jag inte de mulliga och överviktiga, utan de som verkligen lider av fettma.

• Anonym (biet)
    Anonym skrev 2011-05-18 23:27:05 följande:
    Nå, riktigt så långt skulle jag inte gå eftersom jag själv är kvinna och vet att jag är smartare än så. Men MÅNGA kvinnor är rätt dumma. Tyvärr verkar många killar gilla dem... så killarna är väl rätt korkade också.
  • Anonym (biet)

Jag är lite som en sociopat tror jag.. Jag gör det jag kan för att utnyttja folk, jag kan vara jätte snäll och ta deras parti i ett bråk, endast för att jag vet att jag tjänar på det. Tex nu så sitter jag på en stor hemlighet, för jag vet att tjag tjänar enormt på att vänta ett tag, och sedan ta upp det bland folk typ..

• Anonym (biet)

Att jag är intresserad av en kille som har tjej.
    Att jag inte kan bli kär eller älska någon (förhållande sätt dådå, mitt barn älskar jag!).
    Att jag har ett förhållande-isch med en kille som nyligen åkt in i fängelset och förmodligen ska avtjäna 10 år.. Och jag saknar honom något fruktansvärt, både som vän och allt annat. 

• Anonym (biet)
    Anonym (secrets) skrev 2011-10-12 22:34:01 följande:
    Kommer aldrig erkänna att jag ska träffa min kk på fredag och knu**a satan och på lördag är det dags för nästa kk :) Vad kan jag säga, älskar sex men får för lite (läs inget) av det hemma...
    Är du kille eller tjej?
  • Anonym (biet)

Att jag varit en hora för ett halvår förra året för att ha råd med hyran

• Anonym (biet)
    Anonym (secrets) skrev 2011-10-14 12:13:09 följande:
    Tjej :)
    Haha okej, blev nästan lite orolig där!!! Har en kille på g som väldigt plötsligt avbokade våra planer för frdagen xd
  • Anonym (biet)

Att jag inte alls vet vem av två killar jag vill vara med...dejtar båda, och blir galen av tanken att vara utan någon av dom :S ber till gud att ge mig ett tecken lika tydligt som ett knytnävsla i ansiktet!

• Anonym (biet)

Jag har nyss haft sex i fängelset. And it feeeeeeeeeeels gooooood!

• Anonym (biet)
    Anonym (äckel) skrev 2011-11-14 22:31:59 följande:
    Var det med en pojk- eller flickvän? Eller är du prostituerad? Är du själv fånge? Var det med en fånge eller fångvaktare, eller lokalvårdaren??
    Förlåt för att göra dig besviken nu, det är inget spännande, men jag ska vara ärlig. Det är med min pojkvän som suttit häktad i 3 månader ;)
Svar på tråden Jag kommer aldrig erkänna!!!!