Inlägg från: Anonym (knasfia) |Visa alla inlägg
  • Anonym (knasfia)

Jag kommer aldrig erkänna!!!!

Jag kommer aldrig erkänna... 

- att jag tycker min killes snopp är ganska liten. 
     - att jag ibland fantiserar om sambons kompisars kroppar. 
     - att jag älskar att flörta med människor trots att jag har ett fast förhållande (gör dock inget mer än att flörta) 
     - att jag försöker bli gravid utan sambons vetskap (dock låtsas jag inte äta p-piller eller liknande)
     - att jag är rädd för att jag inte vet hur man hånglar med någon annan utom sambon.
     - att jag lekt sexlekar med andra tjejer när jag var yngre. 
     - att jag rakar mig mellan skinkorna.
      - att jag faktiskt känner mig lite cool när jag röker, dock gör jag det väldigt sällan..

Kan inte komma på fler just nu, men återkommer då jag gör det..   

• Anonym (knasfia)

Skrev ju innan att jag alrig kommer erkänna att jag försöker bli gravid utan min sambos vetskap.
    Jag kommer heller aldrig erkänna att anledning till varför jag gör det är att om jordens undergång kommer ske 2012 så vill jag ha fått uppleva den underbara känslan av att ha fått barn och allt vad det innebär...

Jag kommer aldrig erkänna att jag i princip har varit otrogen mot min sambo i början av vårt förhållande, då jag var vaken och medveten om vad som hände trots att jag sa till min sambo (flera månader senare) att jag sov och sedan vaknade av att en annan kille smekte och kysste min kropp.
    Stoppade dock innan han kom innanför trosorna.

• Anonym (knasfia)

Jag kommer på så mycket jag aldrig kommer erkänna efterhand att jag nästan blir förvånad!!

jag kommer aldrig erkänna att jag skäms lite över min sambo när vi träffar mina vänner för att han fått en liten ölmage på senaste och det är därför jag vill att han ska börja träna.
    Samtidigt som jag inte vill att han ska gå ner eftersom jag är rädd att han kommer lämna mig när han ser bättre ut, det kommer jag inte heller erkänna. 

Jag kommer aldrig erkänna att jag hoppas att min kompis kille är otrogen mot henne igen, bara så att jag kan säga "vad var det jag sa".

• Anonym (knasfia)

Jag kommer aldrig erkänna att jag och min sambo har haft sex i hans mammas soffa och i hennes säng samt använt ett av hennes köksredskap till att leka med!!

Svar på tråden Jag kommer aldrig erkänna!!!!