Inlägg från: Anonym (what the......) |Visa alla inlägg
  • Anonym (what the......)

Jag kommer aldrig erkänna!!!!

Kommer aldrig erkänna:

*Att jag tycker att kvinnor som inte ammar sina barn av bekvämlighet är dumma i huvet.

*Att om du inte vågar föda barn utan grinar dig till ett snitt borde du inte skaffa barn.

*Du har inte fött om du gjort kejsarsnitt.

*Tjocka människor är ointelligenta.

*Jag är livrädd för muslimer. Tycker att araber och somalier är jätteobehagliga och drömmer om att alla ska utvisas som inte pratar bra svenska och beter sig svenskt.

*Flera av mina kompisars barn är skitfula. En kompis dotter är en kopia av sin far och fadern är strykful!

*Stör mig på min syster som glider på en räkmacka och är skitlat. Orkar inte ta hand om sin hund och tror att hon är världens bästa mamma när hon är kass.

*Har en crush på Eric Saade.

Jag skulle heller aldrig erkänna att jag shoppar så mycket som jag gör. Jag gömmer saker för sambon och plockar fram lite pö om pö så han inte ska märka. Köper massa heminredningsdetaljer, parfymer, dyra krämer, märkesskor och kläder till barnen, filmer osv osv.

Dyra påslakan och orkideér är oemotståndliga.

Anonym (Dagis fröken) skrev 2011-04-04 22:12:07 följande:
    Jag kommer aldrig att erkänna...att jag inte gillar barn(jobbar på dagis..)
    Hoppas du inte jobbar på mina barns dagis

Ni som äter snorkråkor..........urrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrk!!!

Anonym (asg) skrev 2011-04-04 22:34:43 följande:
    Haha, varför glider syrran på en räkmacka för då? håller med om muslimerna=/
    Hon är extremt bekväm av sig. Hennes man har en chefsposition och tjänar bra så hon jobbar deltid och bränner massa pengar på dyra lyxartiklar. Hon sitter och bokar dyra resor till Sydafrika, Miami, Bahamas osv som han sen snällt får betala. Samtidigt är hon otacksam och dömande mot andra. Sitter och hetsar kompisar att separera för att deras pojkvänner är dumma trots att tjejerna får flytta till små skitlägenheter och leva på existensminimum med barnen. Själv har hon haft lust att lämna sin man men kommer aldrig göra det för hon vill inte förlora sin standard.
    Hon har gjort 10000 saker som retar gallfeber på mig. Hackat som fan på mina barn och trodde att hon var barnpsykolog innan hon fick egna barn. Nu är hennes egna barn elaka små jävla skitungar som man kräks på. Mina är snälla.
    Hon lurade sig till att gå före i IVF-kön och sa att hon försökt få barn i 3 år trots att hon försökt i 6 månader. Pga sin ålder fick hon då förtur. Lurar sig till havandeskapspenning för att hon tycker det är så skönt att få vara hemma i lugn och ro.
    Osv osv osv....
    Anonym (iui) skrev 2011-04-05 00:16:29 följande:
    Jag är vit och har haft svarta killar och måste säga att den svarta rasen är helt överlägsen. Det handlar inte om sexet utan hur dom tänker och resonerar. Dom är vinnare, dom vita bara gör som alla andra gör...
    Jomenvisst....vita gör som alla andra gör...att svarta är överrepresenterade i våldsbrott, våldtäkt, grova narkotikabrott är förstås bara mysigt. Och överrepresenterade i arbetslöshetssstatistik. Och att folk från Afrika har en snitt IQ på 70......
    Jag kommer aldrig erkänna öppet att jag tycker den vita rasen är överlägsen.

Jag ser ner på tjejer/killar som har barn med flera.

Jag ser ner på tjejer som har invandrarkillar. Dom tjejerna är ofta mulliga med lågstatusjobb och är korkade.

Enligt nån psykolog så tycker alla människor att dom är smartare och bättre än alla andra. Måste ligga genetiskt.

Kom på en till: tycker att alla som är religiösa är idioter. Jag har några kristna vänner. Om man tror på en tomte i himlen är man svag. Dummast av alla tycker jag muslimer är. Dom har svalt allt med hull och hår och mördar dagligen människor för att dom inte tror på samma "tomte". Jag brukar gotta mig åt att muslimerna måste bli så förvånade när dom dör och det bara blir svart. Inget paradis där inte

Anonym (haha) skrev 2011-04-05 08:14:01 följande:

Jag kommer aldrig erkänna
    * att jag tycker att alla invandrare som sitter i fängelse, inte har jobb eller kan svenska flytande borde bli utvisade. Gärna alla andra också.

* Att alla som går på soc borde vara tacksamma för att de får hjälp och inte sitta o gnälla att det är synd om dom får soc är snåla och elaka, Skaffa ett jävla jobb istället för att lev på mina skattepengar

Agree.
    Anonym skrev 2011-04-05 08:36:28 följande:
    Men konstigt om andra kulturer får lägre på IQ-test när testen är utvecklade för västvärlden..
    Nä dom anpassas. Varför antar du att testen är för västvärlden?
Svar på tråden Jag kommer aldrig erkänna!!!!