Jag kommer aldrig erkänna!!!!
Anonym (mjiff) skrev 2011-04-04 19:24:23 följande:
Jag kommer aldrig erkänna att jag tycker min eltandborste är det bästa som finns att onanera med!Ja, här kommer min lista då:
-Jag kommer aldrig erkänna att jag ser ner på tjocka och/eller otränade, "förfallna" människor.
-Jag kommer aldrig erkänna att jag "hatar" dem som får kejsarsnitt beviljat pga rädsla. jag tycker att de är fega idioter som borde adoptera om de nu måste ha barn...samtidigt är jag själv sjukt förlossningsrädd efter min första och skulle kunna gråta mig till ett snitt men törs inte eftersom jag samtidigt tycker som jag tycker. :(
-Jag kommer aldrig erkänna att om en bekants förlossning har slutat i kejsarsnitt blir jag sur och avundsjuk för att de "slapp" det hemska utdrivningsskedet.
-Jag kommer aldrig erkänna att jag tycker att dyslektiker framstår som ointelligenta människor. Och att jag tror att alla som särskriver är WT.
-Jag kommer aldrig erkänna att jag plötsligt började upptäcka att folk var WT efter jag tagit universitetsexamen.
-Jag kommer aldrig erkänna att jag ibland önskar mina vänner olycka, fetma, håravfall, fattigdom, arbetslöshet, acne, herpes och celluliter om det går bra för dem men dåligt för mig.
Men usch vad pinsamt det kändes att skriva detta!