Inlägg från: Anonym (me!) |Visa alla inlägg
  • Anonym (me!)

Jag kommer aldrig erkänna!!!!

Hmm...

Jag skulle aldrig erkänna (eller kanske säga rakt ut för fara för mitt eget liv) att jag tycker att alla som skaffar barn är idioter som inte har bättre att göra och förstör sina liv. Jag bar ler falskt och grattar, men tycker synd om dom för dom är så hjärntvättade och har så tråkiga och tomma liv. 

• Anonym (me!)
    Anonym (suggan) skrev 2011-04-04 09:27:31 följande:
    Jag tänker aldrig erkänna att jag tänder och blir ruskigt kåt av våldtäcktsporr, på porr där tjejerna gråter av smärta och blir förnedrade. Dock är det inget jag vill se irl utan bara på porr. 
    Ååååh, sånt älskar jag också! Vart hittar man det??
  • Anonym (me!)
    Anonym skrev 2011-04-04 20:36:19 följande:
    Kommer aldrig erkänna att jag lurade till mig mitt barn. Killen tror ännu att det är en p-pillerunge.
    Och jag kan lätt erkänna att jag tycker det är något av det vidrigaste man kan göra. Och hoppas dessa kvinnor straffas på något sätt. Kräks
  • Anonym (me!)

Skulle aldrig erkänna att jag är avundsjuk och lite bitter över att jag inte har mer rätt till syrrans barn. Jag avgudar hennes barn och vill att dom ska vara "mina". Inte helt, men mer. Tycker inte syrran uppfostrar dom bra alls! Jag vill TA PLATS i deras liv och vara mer än bara moster. 

• Anonym (me!)

Jag BÖR nog inte erkänna högt att jag inte gillar svenskar!

Jag är svensk själv, men har bott utomlands i snart 6 år. I en storstad i Europa, men har träffat människor från jordens alla hörn. Och jag måste säga att jag SPYR på svenskar och deras förbannade i-landsproblem, deras jävla gnäll.
    Det är sååååå jobbigt att skrapa bilrutan varje morgon, oj oj oj... Finns dem som hade gjort nästan vad som helst för det frusna vattnet på din bil!!!
    Och guuuud vad tråkigt att favoritfotbollslaget förlorade en match, och det är så himla tråkigt att plugga på gratisgymnasiet och få en gratis utbildning. Och OJ vad mycket skatt vi betalar och får INGENTING.

Jag är på väg att flytta tillbaka hem för jag älskar min familj och vill vara med dem, men jag är redan lite orolig för att jag inte ska passa in när jag pratar om t.ex. miljöförstöring och Palestina etc etc...

Klart alla gnäller ibland över småsaker, men jag mår verkligen illa av svenskarnas i-landsproblem!!! Kräks

• Anonym (me!)

Jag fattar inte vad det är som är så hemskt med att ha legat med typ 300 pers, varför kan man inte erkänna det??

Jag har kommit på några till...
    - Har skilt mig från min man men det får ingen veta därhemma på läääänge (vi har bara varit gifta i några år).
    - Jag hade gärna sugit av matteläraren om jag sluppit gå Matte C utan bara behövt sitta där och flina på lektionerna och sen få G. Behöver kursen för framtiden men kommer aldrig fixa den!
    - Gärna hade extraknäckt som en så kallad "Lycklig Hora". Varför inte liksom. Om man ändå hade legat med snubben.
    - Skulle aldrig erkänna för någon i min lantisfamilj att jag är helrakad...
    - Hånar folk bakom deras ryggar för att dom reser till Thailand. Det är inte ett dugg jävla speciellt, alla har redan varit där. WT!!! Åk till Kina eller Hawaii eller nåt annat unikt!
    - Jag skulle aldrig erkänna att jag äter vansinnigt mycket godis och mat i hemlighet. Gömmer till och med godis för min man, skulle skämmas ihjäl om någon såg mig. 

Svar på tråden Jag kommer aldrig erkänna!!!!