Inlägg från: Anonym (skäms) |Visa alla inlägg
  • Anonym (skäms)

Jag kommer aldrig erkänna!!!!

Att jag en gång ringde hem till mitt ex mamma och låtsades vara en advokat som utredde en stämning mot hennes son..

Det här var flera flera år sen och jag var ung men skäms så fruktanvärt över detta fortfarande. Iofs var killen mytoman och stal pengar av folk men vafan...jag kunde ha låtit det vara!!

Ush vad jag skäms.

• Anonym (skäms)
    Anonym skrev 2011-04-04 13:00:16 följande:
    Hur utreder man en stämning? Flört
    Hahahaha ingen aning! Var väl inte direkt så jag sa men sa typ att hennes son blivit stämd och massa sånt.
    Piningt!!
  • Anonym (skäms)

Tänker aldrig erkänna att jag haft nån konstig ätstörning sen jag var 17 år..både att jag svält mig själv och spytt upp maten. Slutade dock under graviditeten och gick upp 26 kilo..något jag har sån ångest över att jag inte vill ha fler barn. Har gått ner 24 av dem och det med viss hjälp av spyor.

Har aldrig fått orgasm.

Tänder sjukt mycket på bröst även fast jag inte är biesexuell.

• Anonym (skäms)

kommer aldrig erkänna att jag älskar min dotter mer än min son

• Anonym (skäms)

Jag skär mig själv, trots att jag är 30 år gammal.
    Jag var fortfarande tillsammans med, och kär i, mitt ex när jag blev tillsammans med min nuvarande.
    Jag tänker dagligen på att jag vill bli med barn och skapar planer i mitt huvud om hur jag ska lura min nuvarande till att bli far (dock planer som mitt samvete aldrig skulle tillåta mig genomföra)

Jag avskyr korkade människor och anser att större delen av mänskligheten är får som inte kan tänka själva.
    Jag hatar dessutom mig själv mer än någonting annat.

Svar på tråden Jag kommer aldrig erkänna!!!!