Inlägg från: Anonym (saywhat) |Visa alla inlägg
  • Anonym (saywhat)

Jag kommer aldrig erkänna!!!!

kommer aldrig erkänna att jag:

- petar i näsan och hellre stoppar snoret i munnen än att gå heeeela vägen till toan/köket och hämta papper.
    - blir superglad och peppad när jag lyckas gå ner i vikt men inte mina vänner eller alternativt när de går upp i vikt. 
    - har funderat allvarligt på att bli "superhjälte" och döda våldtäktsmän och djurplågare i ren "man lever bara en gång anda". Kollat upp hur man köper vapen på nätet osv. haha helt sjukt, jag skrattar själv när jag skriver det men det är sant! 
    - hatar min killes syrra för att hon specialbehandlas av familjen fast hon är en dum fjortis på 35 och blir glad när det går dåligt för henne.
    - är väldigt accepterande och utåt men dömer alltid folk på 1 sekund i huvudet och den bilden stannar oftast.
    - hittar på bråk jag skulle vilja ha i huvdet där jag är supertuff och kastar ur mig oslagbara argument, men jag tar inte en fight irl.
    - alltid letar (och hittar) fel hos tjejer som jag tycker är snyggare än mig och dömer ut dem vilket jag gärna argumenterar för men jag säger aldrig att jag ogillar någon för att den är snyggare än mig. 
    - avskyr rödhåriga, det är det absolut fulaste jag vet och det skäms jag för jättemycket för jag vet ju att man inte kan hjälpa det.
    - brukar sno pappas ica-kort när jag är hemma hos mina föräldrar och köpa rakblad, hårfärg och hudcremer och annat lite dyrare som jag behöver.
    - brukar spela olika karaktärer och göra egna små såpor när jag är ensam hemma en hel dag, hittar på intriger och pratar högt med mig själv. Skulle någon se mig skulle jag bli tvångsomhändertagen! Tungan ute 

haha jag skulle kunna fortsätta!

Svar på tråden Jag kommer aldrig erkänna!!!!