• Kazeer

Amning

Mina barn har fötts i vecka 36+3 och vecka 35+3. De fick börja amningsträna direkt. Var tredje timme dygnet runt fick de äta så mycket de orkade, därefter sondmatades de och sedan hade jag en träff med pumpen.

Mitt första barn klarade sig utan sond redan efter fem-sex dygn. Mitt andra barn behövde sonden i en månad och inte ens då lyckades vi få tekniken att fungera optimalt.

Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk behind me, I may not lead. Walk beside me and just be my friend.
  • Kazeer
    3 barns mor skrev 2011-04-03 09:20:52 följande:
    okej tack för svar är nu i v 33 och mitt vatten har gått för 1 v sedan så det kan ju bli bebis när som. hur går det till på neonetalen annars bor man där med barnett eller åker föräldrarana hem på natten ?
    När första barnet föddes, fick vi ett samvårdsrum på neo direkt. När andra barnet föddes, fick vi samvårdsrummet efter fem dygn (fram tills dess låg jag på vårdavdelning).
    Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk behind me, I may not lead. Walk beside me and just be my friend.
Svar på tråden Amning