• AHL

Igångsättning av missfall onsdag.

HEJ! Kommer att bli inlagd med mitt 4:de missfall nu på onsdag. Var på KK nyss och fick det klart. Är i v 8+6 idag fast den lilla har varit död minst 1 v. Känner mej bara så oerhört trött. Fattar inte att detta händer igen! Hur ska man orka?? Sambon vill inte prova igen säger han nu, det tar för mkt på krafterna ( psykiskt då). Jag vill ju så himla gärna ha ett barn men nu börjar jag fundera på om jag skulle orka en gg till. Tyckte att denna grav var skitjobbig med all oro det innebar. Adoption säger en del- men jag är tveksam. Jag vill ju ha ett eget!! Tänkte bara skriva av mej lite och tacka för alla styrkekramar jag fått av er på en annan tråd. Tack! :)

• Svar på tråden Igångsättning av missfall onsdag.
  • AHL

Nu är jag åter o jobbar. Började med en mjukstart idag. Själva igångsättningen i onsdags gick bra. I början hände ingenting så jag fick mer tabletter och då tog det fart. Runt kl 13:00 kom fostret ut. Sen har jag haft småont i flera dagar men nu känns det ingenting. Blöder mycket mindre än förra gg- konstigt!
    Det värsta är nu tycker jag. Hur ska man orka gå vidare? Jag tycker att mitt liv känns så meningslöst nu. Ska jag orka en graviditet till? Hur ska man klara sig utan barn? det är tusen saker man tänker på. Det första jag gjorde i morse när jag kom till jobbet var att börja gråta. Och det är inte likt mej! Men det bara kom. Nu ska jag snrt dra mej hemåt, tänkte bara berätta hur det gått.

Svar på tråden Igångsättning av missfall onsdag.