-
Shoot!Ninninn skrev 2012-07-07 21:19:29 följande:Finns de något annat forum som man kan få svar på alla immunfrågor jag har??? vet att inte ni orkar svara hela tiden!
-
Dessa tester kan du ta i Sverige före utredning för att spara nån go krona!
Anti Cardiolipin (ACA) Antikroppar (IgM & IgG) eller Antifosfolidantikroppar Histone antikroppar - kromosomprov Anti-nukleära antikroppar Sköldkörtelprover (anti TPO, anti TG, tsh, T4) FBC (Full blood count) Ferritin (järn) CRP (protein i blodet som mäts vid infektion eller inflammation) Anti-DNA Antikroppar (specifik markör för SLE) Anti-CCP (diagnostisk markör för rheumatoid artrit) Men du kan också göra allt på plats om du har svårt att få till det i Sverige. -
Min VC tar dem. Du behöver dock en läkare som remitterar dig och som lämnar ut svaren åt dig.
-
Den bästa eller åtminstone en av de bästa i världen skulle jag drista mig att säga. Lycka tlll!barcelona 78 skrev 2012-07-14 09:58:04 följande:Hej!
Jag undrar om någon här känner till Braverman reproductive immunology i New York? Är dom bra isåfall? Jag funderar på att utreda mig där eller i Athen. Det verkar så smidigt i New York. Man kan ta proverna här och konsultera läkaren via skype. -
Braverman tar $350 för konsultation.
-
Hotel Olympic i Halandri
-
20 min tror jag det tog! Tror att det kostade 30 euro eller nåt med taxi.Ninninn skrev 2012-07-30 11:55:59 följande:Tack! är de långt från flygplatsen till kliniken? antar att de är taxi som gäller
-
Yrja M skrev 2012-07-30 22:35:37 följande:
Hej! Finns det någon längre lista på "tecken/symtom" på aggresivt immunsystem här i tråden eller någon annanstans?
Finns det tester man kan göra i Sverige eller måste man till Grekland/USA?
3 eller fler misslyckade IVfer före 35 års ålder eller långvarig infertilitet Endometrios Influensaliknande symtom efter ägglossning Ont i leder Autoimmuna sjukdomar Hjärtinfarkt, stroke eller Alzheimers i familjen Glutenintolerans, allergier, astma, exsem, psoriasis Sällan vanliga sjukdomar som förkylningar, influensa & vinterkräksjuka Diskbråck och ryggåkommorObservera att det räcker med en av dessa faktorer. Infertilitet är den i särklass vanligaste och starkaste indikationen på aggressivt immunförsvar, man behöver altså inte ha andra symptom.
-
Enligt Dr Beer ja men jag vet tyvärr inte riktigt hur men misstänker att han tänker på koagulation som är starkt förknippat med immunologi.
-
Halandri ligger ungefär mitt emellan flygplatsen och city.