Oförklarlig barnlöshet kan vara ett immunproblem.
Lully: Föstår att det nojjas hemma hos dig nu, men gud så spännande!!!! När ska du på ditt första vul? Grattis igen
Lully: Föstår att det nojjas hemma hos dig nu, men gud så spännande!!!! När ska du på ditt första vul? Grattis igen
Ja, håll ut till 6+0. Då har man som Bling sa chans att se hjärtat slå. Har man väl sett det så är det riktigt goda odds. Jag glädjer mig till att få följa dig nu :)
Ja, det är detsamma! Man räknar att man varit gravid från första dagen i sista mensen. När jag var gravid sist så blödde jag och jag fick komma på ett tidigt vul, 5+ några dagar... Då kunde man se något runt som tydde på att det inte var ett missfall. När jag kom tillbaka 6+ några dagar så såg man hjärtat!
Så härligt med ett ordentligt plus! Har du ingen bild?? Misstänker att det är LÄNGE tills jag får ett eget... Kram
hur mår du Lully???
Men starka plus är ju bra!!!! Min graviditet så kom graviditetssymptomen helt som de ville, oftast kände jag inget alls. Nojades en del då ja.
Jag tänker på dig och hoppades det går alldeles så som det ska med hcg testen. Är det chans för tvillingar?
Kram!!!! (låt mannen passa upp på dig)
Jag blir gärna konsult:) jag har varit gravid 3 gånger till och med och haft de flesta komplikationer. Jösses vad jag hoppas på 2!! små , men förstår att risken genast ökar. Jag vill själv ha tvillingar, då är man liksom färdig sen :) vad säger din man då? Är man beredd på plusset efter så många försök och nederlag? Jag berättade om dig för min man, han tycker det är lika fantastiskt och spännande som jag. Kram
Glömde en sak, jag var inget trött i början, det kom senare
Lully: Jag är precis som mannen din, glädjer mig innerst inne, men vågar inte ta ut nånting i förskott. Jag ska bli mer som dig, passa på att vara glad när man kan :)
Kan någon hjälpa mig! Stora doser prednisolon, påverkar det TSH-värdet? Jag har gjort en öron operation och håller (pga den) på att bli döv på ena örat nu, är nede på botten verkligen. Detta är fruktansvärt. De försöker stoppa en ev. inflammation i innerörat.
Visste att jag kunde lita på dig Zinfandel. Då fanns det alltså något positivt i allt detta hemska!
Lilly: har du tagit HCG test? Fått resultat? Hoppas att du mår som du förtjänar, strålande alltså :)
Ensammamamman75: Det var dig jag skulle fråga ju, vart finner man Kelp till försäljning?
Hej Lully! Så skönt att höra att allt är "so far so good" Jag tänker på dig och hoppas få höra hur många pyren det är i magen nästa vecka
Lully: Jag hade också jätteont i huvudet (hormoner) och molande ont i magen när jag var gravid, ofta, och det blev en fullgången graviditet av det :) Får hoppas att det bara är växtvärken du känner av!
Heja Lully!!!! *kram* Herregud så underbart
Lully, hur har du det? Vilken vecka är du i? Jag läser lite i din andra tråd bara för att följa dig så jag vet att det fortfarande pickar därinne . Herregud vilken fin och bra gyn du verkar ha!!
Nikki GBG: Dina värden ser ju fina ut, vad jag kan se. Önskar att de var mina . Det jag är osäker på är detta med anti-tpo... När är de höga och när är de "bra"? Har själv lite antikroppar, men jag fick inte antalet. Gyn sa bara "lite". Ska till gyn igen på onsdag, då ska jag fråga och får förhoppningsvis lite mer förståelse för talet. Jag har hypothyreos och svårt att hålla TSH nere.
Lully, HELT UNDERBART!!!!!!!! . Är så glad för din skull!!!