• Zinfandel

Oförklarlig barnlöshet kan vara ett immunproblem.

Avalie: Men då har du ju lite "närmare" till toppkliniken i San Fransisco!  Har SM testat negativt än eller..? 

Angla: jag har läst ofattbart många studier men ska se om jag hittar någon. Tror det var Sahlgrenska, googla det annars. Ja, visst är det svenska kliniker och det tror jag de flesta får som tar det. 

• Zinfandel

Nix, ingen särskild anledning alls Flört Bara att det är 1000 mg/tablett och det tyckte jag var bra Tungan ute

• Zinfandel

Tillägg till Lilla Ms jättebra inlägg, en del gyn gör bara ph-test, det räcker inte heller, det krävs prov från livmodertappen som synas i microskop. Min gyn gjorde ph & lukt och jag hade inte bv, krävde ett riktigt prov från en annan och javisst hade jag bv! 

• Zinfandel

Lully, jag mar mailat 2 st (Uppdrag Granskning & Aftonbladet), du får gärna fortsätta... Glad

• Zinfandel

Ninninn: byt läkare, gå vidare. Det är prover du ska få ta kostnadsfritt utan invändningar. Det handlar bara om vilja hos läkaren och inget annat. Mensen måste du kolla, det är inte bra! Sök rätt på en bra gyn (var bor du??) och röntga vid behov. Detta måste du få rätt på!! 

• Zinfandel

BV: Bakteriell Vaginos; anaeroba bakterier/Gardnerella, alltså obalans bland bakterierna i vaginan.

• Zinfandel

Jag har tagit vaginal, blod- & urinprov med det blir betydligt grundligare att skicka blod.

• Zinfandel

Mettebus: välkommen hit {#emotions_dlg.flower} Beklagar era misslyckade försök. Du har helt rätt inställning och ge inte upp, det finns fortfarande mycket att göra! Att börja ifrågasätta, undra och lära sig mer är ett utomordentligt bra sätt att komma en bra bit på vägen. Har du varit på återbesök hos Ludmila? Har du testat sköldkörtel osv? Har du eksem, ont i leder, allergier, gluten, är trött, tappar hår, ont i magen...? Har du ofta urinvägsinfektion eller svamp? Hur är spermierna? Ps! Adoption behöver inte alls vara uteslutet, om ni kan tänka er det så anmäl er direkt! Jag känner betydligt äldre par som adopterat.

Svar på tråden Oförklarlig barnlöshet kan vara ett immunproblem.