Hejsan alla!
Nu tänkte jag ställa en fråga för att höra hur ni skulle göra i mitt läge? Jag har ju liknande historia som de flesta här, gjort flera ivf (4 fulla och 1 FET )försök, fina embryon nästan varje gång, fått minus många gånger, och nu senaste ivf försöket MA, graviditeten avstannat i v.7, blev sedan spontangravid två månader senare, också detta slutade med ett MA nu i februari, kom denna gång till v. 6 och fick också se hjärtslag, men det avstannade denna gång också, vägrar ju tro att det beror på dåliga embryon ägg, alla dessa gånger som sagt.
Har ju behandlats för BV också och friskförklarats där. Äter levaxin då min sköldkörtel är bortopererad. Är enligt senaste proverna tagna under graviditeten välinställd med levaxinet. Har trots att den är bortopererad antikroppar i blodet mot sköldkörteln, är det det som kallas TPO antikroppar? Enligt min endokrinläkare kan man ha det resten av livet trots att den är borta om man har otur, men han menar på att det inte ska ge några problem att bli gravid??
Fick då jag var med i en studie efter min operation kollat D-vitamin och då hade jag en brist i maj förra året, vet inte hur det ser ut med det nu dock, men enligt vad jag förstått ska man inte tillföra om man har förhöjt immunförsvar?? Var ju sällan sjuk förut men nu har jag blivit förkyld flera gånger senaste året.
Jag har gjort titthålsoperation av livmoder osv och den var helt normal, hur skulle ni ha gjort? Tänker då på vitamintillskott, fragmin, prednisolon osv?
Zinfandel hade inte du höjt TPO värde? Hur tänker du?