Lully Hill skrev 2011-10-20 12:13:41 följande:
Hej kära vänner!
Här är jag tillbaka i tråden med rapport från gårdagens äggplock!
Tre äggblåsor hade jag och ägg i varje!! Jag blev jätteglad och maken tyckte det var duktigt "värpt"!
Klart att jag önskat fler ägg men det kanske är orealistiskt, jag vet inte. Jag har trots allt ett AMH på 0,28.
Jag är i allafall glad för mina tre och nu håller jag tummarna att något överlever till fredag då det är ET. Jag har också bokat akupunkturen innan. Nu gäller det att ta till alla medel.
Idag på morgonen har jag varit i väg för att ta mitt andra Intralipid dropp. Jag äter också 5 mg Prednisolon morgon och kväll. Syftet skall vara att mitt immunförsvar skall vara nedtaggat som hos en "normal" gravid kvinna INNAN ägget sätts in. Förhoppningsvis fastnar det bättre då.
CFC är mycket rara men det är stressigt hos dem. Och allt går i en rasade fart. Jag glömde fråga när jag skall börja med Proggisar. Äh, jag började med dem redan på kvällen när jag kom hem för jag har för mig att så ordinerade min förra klinik. De får helt enkelt ta lite kladd där inne om de tycker nått annat.
Allt gick i en rasande fart! Jag kom in kl. 11.00 och lämnade kliniken 11.50. Och vi kom med ett plan hem kl 13.35. Så jätteskönt att komma hem!! På flygplatsen unnade jag mig en sådan där dyr fin Pralinask inslagen och med fin tygrosett. Ni vet sån man aldrig själv får smaka för om man köper en sån så ger man bort den till någon. Nu köpte jag den och en bukett blommor till mig själv som belöning! Man måste unna sig mitt i allt det jobbiga!!
Kramar från Lully
Vad står CFC för? Lycka till nu!