• Cloudy

Vilket pyssel handlar ni från panduro?

Pyssel som ni gör med barnen alltså?

Behöver nya idéer.

• Svar på tråden Vilket pyssel handlar ni från panduro?
  • Suneboll

de flesta pysselsaker är billigare i andra affärer som tex ö&b

hur gamla är dina barn???

• Cloudy
    Suneboll skrev 2011-03-24 13:43:28 följande:
    de flesta pysselsaker är billigare i andra affärer som tex ö&b

hur gamla är dina barn???
    3 och 6 år.

Jo jag vet men kvalitén är ju tyvärr mycket sämre också, iallafall på målarfärger och liknande..

Vad brukar du köpa och pyssla med?
  • Cia o krabaten

Jag scrappar och handlar bara på Panduro på rea-avdelningen.
    Dottern är 6 och scrappar gärna hon med så hon har diverse glitterlim, paljetter/bling, stämplar och dynor osv, men bara köpt på rea då det är så rysligt dyrt där annars... 

• Cloudy
    Cia o krabaten skrev 2011-03-24 14:15:23 följande:
    Jag scrappar och handlar bara på Panduro på rea-avdelningen.
    Dottern är 6 och scrappar gärna hon med så hon har diverse glitterlim, paljetter/bling, stämplar och dynor osv, men bara köpt på rea då det är så rysligt dyrt där annars... 
    Ja rea och rabattkoder är bra
  • Catti41

Min grabb är tre år och vi gör allt möjligt. Vattenfärgerna från Panduro är dt väldigt bra kvalitet på. Sen köper jag från rea-hyllan, vi skapar olika konstverk av lera, med silkespapper och lim. Mest skapande på fri hand. Han fick en riktig sax i treårspresent så mycket finmotorisk övning med klippande. Jag köpte massa glanspapper också när det reades efter jul, så vi klipper mkt i grönt och rött!

Tejp köper jag billigt nån annanstans för grabben tejpar väldigt mkt. :)

• nathali3

Senast köpte jag omålade/odekorerade påskägg som ska målas och dekoreras! Kanske kan vara något för er också

• Cloudy
    nathali3 skrev 2011-03-24 14:32:54 följande:
    Senast köpte jag omålade/odekorerade påskägg som ska målas och dekoreras! Kanske kan vara något för er också
    Mm, kanske det. Vi brukar måla vanliga urblåsta ägg som tradition.
    Catti41 skrev 2011-03-24 14:21:06 följande:
    Min grabb är tre år och vi gör allt möjligt. Vattenfärgerna från Panduro är dt väldigt bra kvalitet på. Sen köper jag från rea-hyllan, vi skapar olika konstverk av lera, med silkespapper och lim. Mest skapande på fri hand. Han fick en riktig sax i treårspresent så mycket finmotorisk övning med klippande. Jag köpte massa glanspapper också när det reades efter jul, så vi klipper mkt i grönt och rött!

Tejp köper jag billigt nån annanstans för grabben tejpar väldigt mkt. :)
    Aha Vilken lera kör ni på då?

Ja tejp ska man helt klart köpa på billigaste stället.
  • Suneboll

Öhhh kvalitet...vad är det när de producerar 100-tals med pysselgrejor som man ändå inte kan spara alltihopa o de gör fel o blir arga etc hahaha
    Vi brukar köpa glitterlim, glans o silkespapper o rörliga ögon, flörtkulor o andra luddiga kulor, klistermärken, tejp med olika motiv, dubbelhäftande tejp, lim etc...ingenting som behöver en viss kvalitet för det är samma var du än köper det. Så används såklart mkt toarullar o nu till påsk har vi köpt fjädrar.

Svar på tråden Vilket pyssel handlar ni från panduro?