• Anonym

Anonym blogg? Tipsa här!

Hej, har nu skaffat mig en anonym blogg där jag ska skriva om allt mellan himmel och jord. Ska iaf testa att ha den anonym till jag kommit igång med skrivandet ordentligt.
    Sen får vi ser vart jag riktar in mig på, och om det skulle göra något om folk visste vem det var som är såhär tokig =)

Så om ni är fler som har anonyma bloggar, lista dem här!

Här är min nya blogg, inte så många inlägg än, men det kommer allt eftersom:
    http://mammaunderytan.blogg.se/

• Svar på tråden Anonym blogg? Tipsa här!
  • Anonym

Finns det fler som har anonyma bloggar? Eller är det vanligare att ha lösenord på bloggen om man vill kunna uttrycka sig mer personligt? För mig är det så att jag gärna vill dela med mig av mina åsikter, men att jag inte vill blanda in personerna i min fysiska närhet. Det är väl mer att jag vill hålla de jag har närmast anonyma, mer än mig själv... Om ni fattar...

• Anonym

www.ensaga.se är min blogg där jag skriver om mitt liv och hur det är att ha borderline personlighetsstörning.

Inte skrivit på ett tag nu då jag inte haft internet på länge men fick just ett snabbt nytt internet så nu ska det börjas igen :D

• Anonym

inga fler som gömmer sig bakom skärmen...?

• Anonym

Jag har skapat en anonym blogg som handlar om livet. Min tankar och hur det är att vara sjutton och på väg upp ur djupet!
    Har inga läsare.. hade vart kul om någon läste..
    Tack på förhand!Glad 

• Anonym
    Jag har skapat en anonym blogg som handlar om livet. Min tankar och hur det är att vara sjutton och på väg upp ur djupet!
    Har inga läsare.. hade vart kul om någon läste..
    Tack på förhand!Glad

Min blogg: mittlivanonym.blogg.se
Svar på tråden Anonym blogg? Tipsa här!