• Gerd64

Rasismen måste få ett stopp NU !!!

Som sagt , nu är det hög tid att ta avstånd från denna avskyvärda rasism som råder på skolor,arbetsplatser och gator runt om i Sverige.

Man hör och läser ideligen om invandrare som kränker svenskar för att dom är just SVENSKAR ,det är så hemskt.

Ord som mjölhuvud,svennehora och svennejävel är något som våra svenska ungdomar får höra dagligen i vårt numera mångkulturella land.

Min sextonåriga son var ovanligt låg efter skolan häromdagen och då jag frågade vad det var så brast han ut i gråt och berättade att invandrargäng länge trakasserat han och hans vänner och kallar dom diverse svenskfientliga namn helt utan anledning , ren rasism med andra ord. han har även fått bevittna när två invandrare burit iväg hans låsta cykel , en cykel som nästan var ny och som han fått sparat länge till. han vågar heller inte anmäla i rädsla för att invandrargänget ska bli ännu värre

Vet inte vad jag ska ta mig till? som jag har förstått det så finns det heller ingen lagstifting som gäller rasism mot svenskar och att det endast är SD som vill införa den lagen ?

Förstår inte längre vad som håller på att hända inom politiken, varför är det bara SD som vill ta ansvar för vårt land och våra invånare och varför är dom därför motarbetade?

/ Förtvivlad mamma

• Svar på tråden Rasismen måste få ett stopp NU !!!
  • Jäjd
    The Riddler skrev 2011-03-29 19:51:36 följande:
    Det är enbart era skinkor som är synbara. När både du o Gerd visar pattarna så kan jag avgöra vem som har snyggast. Men namnet Gerd låter så pansionäriskt..tror nog valet blir enkelt.
    Fast grejen är att Suffering, förlåt Gerd, verkar genomgå en könsidentitetskris. Jag skulle därför rekommendera att du statsar på den andra röven eller vad det nu var som stod till buds.

Vidare, är all seriositet härmed nedspolat i närmsta toa eller finns det anledning att stanna kvar här?
  • The Riddler
    Jäjd skrev 2011-03-29 19:54:22 följande:
    Fast grejen är att Suffering, förlåt Gerd, verkar genomgå en könsidentitetskris. Jag skulle därför rekommendera att du statsar på den andra röven eller vad det nu var som stod till buds.

Vidare, är all seriositet härmed nedspolat i närmsta toa eller finns det anledning att stanna kvar här?
    Allt är nedspolat i burger kings toa.
  • Mammorna

vem sätter upp rövva som bild på FAMILJELIV? :D 
    Jo samma som säger att SD är bra.. MOHAHAHHAHAHAA

i rest my case.. let the war of the asses continue...... 

• Noun
    The Riddler skrev 2011-03-29 19:51:36 följande:
    Det är enbart era skinkor som är synbara. När både du o Gerd visar pattarna så kan jag avgöra vem som har snyggast. Men namnet Gerd låter så pansionäriskt..tror nog valet blir enkelt.
    Du vet att jag är blatte? Gerdis är enligt egen utsago helarisk...
  • The Riddler
    Noun skrev 2011-03-29 20:01:54 följande:
    Du vet att jag är blatte? Gerdis är enligt egen utsago helarisk...
    fan va coolt ja e också det!  synd att alla inte föds blattiskt , dom missar något.
  • Gerd64
    Mammorna skrev 2011-03-29 20:00:22 följande:

Därmed var signaturen "bakvänd" SD.are , hade jag inte trott men tummen upp för alla sverigedemokrater.
  • Noun
    Mammorna skrev 2011-03-29 20:00:22 följande:

Nejdå, man kan vara exhebitionist också. :)
  • Noun
    The Riddler skrev 2011-03-29 20:03:39 följande:
    fan va coolt ja e också det!  synd att alla inte föds blattiskt , dom missar något.
    Jag känner ett visst ansvar att hjälpa till med rasuppblandningen. Du borde kanske knulla på ett gäng svenskor ist
  • Gerd64

Sen tycker jag det är tråkigt att min tråd om rasism börjat spårat ur med rump och bröstprat , det är faktiskt ett allvarligt ämne och alla som själv är mammor vet hur det är att se sina barn må dåligt .

Svar på tråden Rasismen måste få ett stopp NU !!!