MammaH2 skrev 2011-03-18 09:09:04 följande:
Hej! nu har ja en liten undran va ni skulle ha gjort..
Jag har en "stor" tös på 4.5år..inte varit ihop med pappan sen jag var i 3:e månaden. (före det va vi ihop 5år)
Det blidde så för han va för ung o ville leva livet samtidigt som ja skulle sitta hemma o vänta.
Han har sen dess haft ett antal ca 30tjejer som han alltid presenterar för vår dotter. Sen har han tjejerna nån månad sen byter han.
Hade ett samtal där ja bad honom att inte presentera nån förrens han visste att de va seriöst. Det har ju inte ja o göra med tycker ni =sant
Vi kom iallfall överens om det här senast o han sa att han inte skulle presentera den här nya tjejen för de inte va värst seriöst.
Sen berättar min dotter när hon kommer hem från sin helg hos honom. Att tjejen har varit där o att min dotter ska kalla henne Mamma Anna.
Mamma Anna o pappa var nakna.
Va ska ja säga? göra?
Skulle nog tycka att de är inte är bra, men inte så mycket man kan göra.
Det är väl vbra att flickan får veta hur pappa är och bilda sig en egen uppfattning.
Låt oss säga att du lyckas skydda henne från hans tjejer. och hon växer upp och tror att hennes pappa är värsta kille som är trogen och bara har en tjej och när hon är 15kommer hon få en värsta chock, jag menar så farligt är de väl inte om han har många tjejer så länge de i9nte är taskiga mot henne.
sen att de var nakna, ja vad ska man säga. sånt som händer, finns nog många små barn som sett sina föräldrar nakna.
Är de hennes påhitt att kalla henne mamma anna eller är de killens eller är de anna själv ?
I vilket fall tycker jag att de är detta som låter mest jobbigt i situationen du är ju mamma, men samtidigt så min sttyvpappa kallar jag än idag för pappa (jag är 25) de skillde sig när ja var 9, han blev min pappa när ja var 3.