Unga mammor i Stockholm!?
Jag kommer kanske strax efter tolv.
MIn buss kommer typ tio i tolv till ankdamsrondellen och där ifrån måste jag gå i typ tio min :P
Jag kommer kanske strax efter tolv.
MIn buss kommer typ tio i tolv till ankdamsrondellen och där ifrån måste jag gå i typ tio min :P
Hej. Jag mår inge bra så jag och Jason kommer tyvärr inte med idag :(...
Såhär ska ni gå om ni inte vet:
När ni kommer upp dit där jag skrev att vi skulle mötas ställer ni er så att ni har pendeltågsrälsen mot ryggen, gå sedan rakt upp två gator och sväng vänster, gå rakt fram och tillsist kommer ni fram.
Ha ett gammalt vattentorn att sikta på fö parken ligger precis där.
Om n skulle behöva fråga efter vägen så heter parken Tornparken.
Ha det bra, hänge gärna med nästa gång :)
Hej.
Vi vill gärna ses i veckan, men vi kan bara fredag.
Vi mår bra vi, själva :)?
Vi vill gärna också ses :)
På en gata ner i sumpan finns de ett café, vet inte om ni hitta eller såg de när ni var där?
Det blir bra :)
Vilke tid ska vi ses, vart och hur kommer man dit
:)?
Jag och Jason möter er efter ni käkat lunch om det går bra? :)
Jag och Jason följer inte med idag, har inga pengar att ta mig in till stan med. :(
Hej.
Trevligt med en från "rätt" sida av stan ;)
Vi ska också stanna i Sthlm hela sommaren förutom en vecka, ska jobba v.27-29 och v.30 åker vi iväg. Annars är vi hemma och träffas gärna :)
Ni kan inte på onsdag istället? Har möte på AF mitt på dagen på tisdag :S
Vad roligt med an massa nya :)
Jag tycker det blir jätte bra iaf :)
Vilken tid passar alla?
11 blir bra här med.
Jag är inte så bra på att förklara hur man ska gå och så, någon annan som är det? haha.
Ska vi göra en träfflista som förut?
Larssonanna90 - Anna med Jason 11½ månader
Hej allihopa.
Måste tyvärr banga ur denna gång. Har hänt lite saker jag måste reda ut. Men ha så trevligt imorrn :)
Det har ju det :(
Någon som har lust att ses om typ två veckor? :)
Jag jobbar just nu och nästa vecka har jag en massa ärenden att ta igen nu när jag jobbat, men veckan efter det har vi ingenting för oss (hur fan ska man hinna med allting när man sen ska börja jobba på heltid och på riktigt?! :P) . Om det är någon som vill? :)
Wiiee idag har Jason tagit sitt första steg :D :D
Var bara tvungen att säga det haha.
Meeeen. Vad vill ni hitta på då när vi ska ses? :)
Jag heter Anna 20 år (21 i oktober) och är mamma till Jason 1 år. Vi bor i Åkersberga :).