Unga mammor i Stockholm!?
Nu måste det väl ändå vara vår på riktigt? Men dom hotar ju med regn till eftermiddagen..
Nu måste det väl ändå vara vår på riktigt? Men dom hotar ju med regn till eftermiddagen..
Ckm, Hej och Grattis!!
Promenad på djurgården på fredag blir toppen
Hur mår Isolde?
Skickar iväg innan jag skrivit klart..men men.
Usch vad jobbig med mjölkstockning, det gör ju sååå ont och man blir sjukt dålig :/
Jag fick ha varma inlägg i bh:n (köpta på Apoteket,syns inte utanpå men oj vad sexig man kände sig! ;)) för att klara mig, när jag väl fått det en gång kom det tillbaka så fort jag blev minsta kall..
Nathalie och Aston
Vilken tid blir det imorgon? Och var ska vi mötas?
11 blir fint, jag är däremot lite fundersam över den här blåsten som härjar utanför fönstret..ska vi mötas utanför Waynes som vanligt (dit alla hittar) så kan vi bestämma om vi ska ta spårvagnen ut till Djurgården eller fika eller hitta på nått helt annat? Känns ju inte så lockande att promenera på Djurgården om det blåser..
Menar du inte nu i veckan Johanna..?
Hej hopp!
Här är allt fint :) med er alla?
Vi träffas gärna i nästa vecka (inte onsdag) om det är fler som vill och kan då.
Oskar är hemma imorgon så vi kommer inte med. Får ses en annan dag
Hej alla fina mammor och små troll! Har inte varit inne här så mycket senaste tiden, är det bra med alla? Är det någon/några som vill träffas imorgon?
Vi vill också gärna ses men vi kan bara torsdag..!
Jag hittar inte heller så att mötas upp låter bra kan vi mötas lite tidigare så att vi kan hitta någonstans att få lunch alt. lite senare så att vi äter innan..?
Mötas på centralen och äta på Waga Mama?
God morgon! Vi kommer få få det lite små tajt om i tid idag (glömde bort ett läkarbesök på BVC) så vi äter lunch innan och möter upp er i parken eller på centralen, vi kan vara på centralen kl.13. :)
Vi kommer