Inlägg från: Smulan1989 |Visa alla inlägg
  • Smulan1989

Unga mammor i Stockholm!?

Hej.
    Tänkte kolla in o säga hej. Jag är 22 o har en son på 14månader, bor i Norrtälje norr om Stockholm o ville ha lite nya människor o prata med, ev ses någon gång i framtidenGlad

• Smulan1989

Va roligt me en träff, har ju inte varit me så länge men de e alltid kul att träffa nya människor. Vart någonstans hade ni tänkt er?

• Smulan1989

Blir det på onsdag som alla ska ses eller? Vart ska träffen vara o ingefär viken tid är det ni har tänkt er?

• Smulan1989

Ja tycker iaf att de låter som en bra ide.
    Kanske någon gång på förmiddagen vid 11 kanske då blir de inte allt för sent osv;)

• Smulan1989

Det tycker jag låter som en bra ide. Men nu e de så att ja inte e inne i Stockholm så mycket så ja vet inte om ja hittar dit;)

• Smulan1989

Larssonanna90 - Anna med Jason 11½ månader
    Teresef - Terese med Isolde 10 mån
    Smulan1989 - Sandra med Gabriel 14månader

• Smulan1989

Ligger inte de där nära Sergels? Tänkte om vi kanske skulle kunna ses där o gå tillsammans i sådana fall, iaf för oss som inte hittar ordentligt Flört

• Smulan1989
    Terese f skrev 2011-06-20 19:33:17 följande:
    Jodå du hittar, säg till om du inte förstår länken så ska jag förklara för dig :)

Jodå ja fattar o ja tror att ja vet vart det ligger, men ja tänkte bara i fall attFlört

• Smulan1989

Vi får se om jag o Gabriel kan komma med imorgon.
    Känns som om det är en förkylning på gång:(
    Men om vi mår bra så kommer vi så klart:)

• Smulan1989

Jag o Gabriel får lov o ställa in idag.
    Vi e båda två förkylda o hostar o man vill ju inte smitta era små gryn lixom.
    Vi får satsa på en annan gång istället.Glad

Svar på tråden Unga mammor i Stockholm!?