Unga mammor i Stockholm!?
Hej.
Tänkte kolla in o säga hej. Jag är 22 o har en son på 14månader, bor i Norrtälje norr om Stockholm o ville ha lite nya människor o prata med, ev ses någon gång i framtiden
Hej.
Tänkte kolla in o säga hej. Jag är 22 o har en son på 14månader, bor i Norrtälje norr om Stockholm o ville ha lite nya människor o prata med, ev ses någon gång i framtiden
Va roligt me en träff, har ju inte varit me så länge men de e alltid kul att träffa nya människor. Vart någonstans hade ni tänkt er?
Blir det på onsdag som alla ska ses eller? Vart ska träffen vara o ingefär viken tid är det ni har tänkt er?
Ja tycker iaf att de låter som en bra ide.
Kanske någon gång på förmiddagen vid 11 kanske då blir de inte allt för sent osv;)
Det tycker jag låter som en bra ide. Men nu e de så att ja inte e inne i Stockholm så mycket så ja vet inte om ja hittar dit;)
Larssonanna90 - Anna med Jason 11½ månader
Teresef - Terese med Isolde 10 mån
Smulan1989 - Sandra med Gabriel 14månader
Ligger inte de där nära Sergels? Tänkte om vi kanske skulle kunna ses där o gå tillsammans i sådana fall, iaf för oss som inte hittar ordentligt
Jodå ja fattar o ja tror att ja vet vart det ligger, men ja tänkte bara i fall att
Vi får se om jag o Gabriel kan komma med imorgon.
Känns som om det är en förkylning på gång:(
Men om vi mår bra så kommer vi så klart:)
Jag o Gabriel får lov o ställa in idag.
Vi e båda två förkylda o hostar o man vill ju inte smitta era små gryn lixom.
Vi får satsa på en annan gång istället.