Unga mammor i Stockholm!?
En till!
Är född 90 och fick en dotter 27/2. Känner mig inte som en ung mamma heller Känner mig bara som mamma haha
Men var ändå yngs i min "unga föräldrar" grupp med mina 20 år
En till!
Är född 90 och fick en dotter 27/2. Känner mig inte som en ung mamma heller Känner mig bara som mamma haha
Men var ändå yngs i min "unga föräldrar" grupp med mina 20 år
Tisdag funkar för mig också :)
Vi mår bra. Speciellt Greta. Hon har haft lite problem med magen osv men fick byta 3 stora lass. kl 2 kl5 och nu vid 9. Jävlar vad nöjd hon är nu. Jag är ganska så utvilad Har börjat med en ny ersättning så hon har varit nöjd och belåten hela natten
Hon la sig vid 10 igår och nu sover hon igen.. snäll bebis Får passa på att äta frukost nu hehe
Får hänga med nästa gång. Greta skrek till kl 05 i morse så jag var helt slut i morse.. är iofs det fortfarande
Hade varit jättekul men jag kan inte då. Fyller år i morgon
Kom ju på att jag inte ska ha några gäster eller något sånt i morgon. Så om det blir något kan jag nog följa med. Greta har varit snäll flera nätter irad så kanske hon är det inatt igen så man orkar *ta i trä*
Har ni bestämt något speciellt lr?
För en gångs skull hänge rjag på också
12 låter bra för mig.
Terese: vi åker väl tillsammans eller? *paxar en plats på pendeln åt dig*
Kom på en sak. Det var väl någon som behövde amningsinlägg?
11:43 - 11:51 pendeltåg 35 från Stockholms central mot Bålsta. Kliv av vid Sundbyberg.
Blir det bra?
Blir nog att jag drar till coop innan så kommer va i huddinge så tar tåget med dig :)
Larssonanna90 - Anna med Jason 11½ månader
Teresef - Terese med Isolde 10 mån
Smulan1989 - Sandra med Gabriel 14månader
Feller0325 - Linda med Matias 8 månader (eventuellt
mimmie91 - Mimmie med Leonel 2,5 månader (om jag hinner)
Empiiis - Emma med Greta 3mån 3 veckor