Inlägg från: Anonym (Anonym gravid) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Anonym gravid)

Vill bara tipsa! Ta bort kondylom på 1 vecka!

Jag vill bara tacka för denna tråd, är inne på fjärde dagen och nästan allt är borta!

Jag är gravid och kondylomen bröt ut då, har ej haft några problem tidigare vad jag vet. Men viruset kan ju ha legat latent.

Eftersom jag är gravid så ville ej BM behandla kondylomen. Så jag började söka upp om hemmakurer. Jag körde med äcv i två dagar, nästan hela dagarna, tredje dagen grät jag av smärta. Det var hemskt. Nu är jag inne på fjärde dagen, jag blandar ÄCV med ricinolja, oljan gör ej ont alls. Jag topsar endast nu med ÄCV o sen lägger jag på oljan med bomull över, svider lite men relativt smärtfritt. Jag kommer fortsätta med uppdateringen, är inne på fjärde dagen och är supernöjd redan. Kan säga att första dagen verkade det som att det bröt ut mer och var vitt och svampigt där nere, men redan andra dagen blev det mycket lugnare.

• Anonym (Anonym gravid)

Vet att denna tråd är gammal, men om det finns någon som gjort denna kur för länge sen, kan ni besvara på om problemet har återkommit, eller hjälper det verkligen att döda viruset så här?

Svar på tråden Vill bara tipsa! Ta bort kondylom på 1 vecka!